سیستم‌های مدرن توربین مانند سیستم‌های مورداستفاده شرکت‌های تولید برق معمولا با چالش وارنیش مواجه‌ هستند زیرا ممکن است بر بازده تاثیر بگذارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،سیستم‌های مدرن توربین مانند سیستم‌های مورداستفاده شرکت‌های تولید برق معمولا با چالش وارنیش مواجه‌ هستند زیرا ممکن است بر بازده تاثیر بگذارد. شرکت کلتکس «Caltex» به مشتریان خود گفته است این موضوع از طریق مزایای اختصاصی محصول جدید VARTECH Solution قابل مدیریت است.
شرکت فیلیپینی Caltex Business Solutions به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های آسیایی شورون، محلول VARTECH را عرضه کرده که یک راه‌حل اختصاصی برای کنترل وارنیش یا جلادهی به قطعات در تولید برق، نفت و گاز، ساخت و ساز و سایر کاربردهای توربین در آسیا و اقیانوسیه است. VARTECH Solution یک راه‌حل دو مرحله‌ای که شامل VARTECH Industrial System Cleaner بوده و طیف جدیدی از روغن‌های توربین GST Advantage است که با فناوری VARTECH فرموله شده است.
VARTECH ISC به پاک کردن لایه خارجی که روی لایه خارجی سیستم‌های توربین نفوذ کرده است، کمک می‌کند. روغن‌ توربین GST Advantage با تکنولوژی VARTECH از توربین‌ها در برابر تشکیل وارنیش جدید محافظت می‌کند.
سیستم‌های مدرن توربین نیز مانند سیستم‌های مورداستفاده شرکت‌های تولید برق معمولا با مشکل وارنیش یا جلادهی قطعات دست‌به‌گریبانند. دلیل چنین مشکلی این است که توربین‌های مدرن با سرعت و درجه حرارت بالاتر کار می‌کنند و رسوبات روی اجزای حیاتی تشکیل می‌شود که بر تولید تاثیر می‌گذارد. تجمع موادی که باعث ایجاد وارنیش می‌شوند؛ بر سرعت انتقال حرارت بین روغن و فلز اثرگذار بوده و باعث گرم‌تر شدن سیستم می‌شود. این نه تنها طول عمر تجهیزات را تهدید می‌کند، بلکه تولید را نیز تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.
اپراتورهای صنعتی مدتهاست از آسیب احتمالی وارنیش آگاهند؛ حتی کمترین مقدار وارنیش می‌تواند منجر به ضعف عملکرد سیستم و خرابی تجهیزات در سیستم‌های توربین مدرن شود. Caltex با ارائه راه‌حل‌های تجاری به مشتریان اطلاع دهد که این مساله از طریق مزایای اختصاصی VARTECH Solution قابل مدیریت است.
روغن‌های توربین VARTECH ISC و GST Advantage با فناوری VARTECH در تمام بازارهای عمده ایالات متحده، چین، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه برای پشتیبانی از نیازهای مشتریان صنعتی در بخش‌های تولید برق، نفت و گاز و تولید در دسترس هستند. در تکمیل این برنامه، برنامه روانکاری (RBL)ی Reliability-based Lubrication توسط Caltex Business Solutions اجرا می‌شود که مجموعه خدمات متنوعی مانند ارزیابی عملیاتی، بهترین روش‌ها و تجزیه و تحلیل روغن را ارائه می‌دهد. کارشناسان فنی شورون به کمک نماینده فیلیپینی‌ خود آمده‌اند تا یک محصول تمیزکننده اختصاصی عرضه کنند که می‌تواند مستقیما به روغن مورداستفاده اضافه شود و سیستم وارنیش و لجن را بدون تعویض روغن تمیز کند. بنابراین استفاده از این محصول صرفا نیازمند برنامه‌های تعمیر و نگهداری نیست و همیشه امکان استفاده از این مواد وجود دارد. در واقع شورون پس از بررسی روانکارهای موجود در بازار که به‌عنوان روانکار توربین استفاده می‌شوند، به فرمولاسیونی رسید که تضادی با ادتیوهای موجود در محصولات خود و رقبایش ندارد و از این موضوع می‌توان به‌عنوان یکی از مزایای محصول کلتکس یاد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =