سپاهان‌باتری

شرایط بازار باتری باتوجه به‌توقف حضور محصولات برندهای بین‌المللی درکشور به‌سمتی رفته که مشتریان تصور می‌کنند نمی‌توانند از بهترین محصولات برخوردار شوند؛ این درحالی است که تولیدکنندگان داخلی از آخرین فناوری‌های روز دنیا بهره می‌برند تا محصولات خود را قابل مقایسه با محصولات برندهای معتبر کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرایط بازار باتری باتوجه به‌توقف حضور محصولات برندهای بین‌المللی درکشور به‌سمتی رفته که مشتریان تصور می‌کنند نمی‌توانند از بهترین محصولات برخوردار شوند؛ این درحالی است که تولیدکنندگان داخلی از آخرین فناوری‌های روز دنیا بهره می‌برند تا محصولات خود را قابل مقایسه با محصولات برندهای معتبر کنند. اگرچه برای درک مصرف‌کننده، شاید فروشندگان باتری قادر به‌ارائه توضیحات مناسب در این زمینه نباشند.
از این رو نمایشگاه‌های قطعات بهترین فرصت برای باتری‌سازان به‌حساب می‌آید تا در راستای اقناع مشتری تلاش کرده و اعتماد مصرف‌کننده ایرانی را نسبت به‌محصولات داخلی افزایش دهند. همچنین مراکز تحقیق و توسعه این واحدهای تولیدی نیز این امکان را خواهند داشت که تلاش‌های تولیدکنندگان برای دستیابی به‌فناوری‌های روز و حضور درحوزه‌های جدید را نیز به‌نمایش بگذارند؛ فرصتی که شاید تنها از طریق برگزاری نمایشگاه‌های عمومی فراهم شود. درهمین راستا مجتمع صنعتی سپاهان‌باتری به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده باتری‌های خودرویی و صنعتی در بخش‌خصوصی کشور با هدف معرفی محصولات نسل جدید خود در صنعت‌باتری در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت‌خودرو و هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته اصفهان که از تاریخ یکم لغایت چهارم تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود، در غرفه 203 حضور یافته و اکنون درحال استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا برای تولید و عرضه باتری‌های نسل جدید است که عبارتند از: «باتری‌های EFB برای خودروهای با تکنولوژی استارت‌-استاپ و خودروهایی که مصرف‌کننده‌های الکتریکی زیادی دارند و همچنین خودروهایی که نیاز به‌دفعات استارت بالا در طول روز دارند. همچنین باتری‌های پرمیوم برای خودروهای پیشرفته و خودروهایی که مصرف‌کننده‌های الکتریکی بیش‌تر از حد استاندارد دارند و درعین حال خودروهایی که شرایط رانندگی سخت‌تری نسبت به‌خودروهای معمول شهری دارند (مانند تاکسی‌ها) و باتری‌های تروپیکال که ویژه مناطق گرمسیر هستند.»
همچنین این مجتمع صنعتی با بهره‌برداری از خط‌تولید باتری‌های UPS و سولار، باتری‌های صنعتی را ‌تولید می‌کند و امیدواریم با حضور سپاهان‌باتری در این نمایشگاه، مشتریان میلیونی این محصولات با اطمینان بیش‌تری استارت خودرو خود را به‌حرکت درآورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =