کد خبر: 235438
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
ایکس 22 پرو

ام وی ام ایکس ۲۲ را باید از آن خودروهایی نامید که در بازار ایران مورد توجه اقشار و سلیقه های مختلف واقع گردیده است  ، علی الخصوص در میان بانوان و جوانان بسیار محبوب است .

به گزارش «اخبار خودرو»، بیش از ۴ سال از عرضه ایکس ۲۲ به بازار ایران میگذرد ، مینی کراس جذاب و زیبایی که توانست دل بسیاری از خریداران را به دست آورد و طراحی زیبا و امکانات مناسب آن دلیل اصلی بود .در طول مدت این ۴ سال مدیران خودرو توانست نزدیک به ۵۰ هزار دستگاه از مدل ایکس ۲۲ را در بازار ایران به فروش برساند .

حال مدیران خودرو میخواهد تا بر جذابیت ایکس ۲۲ بیافزاد و مدل به روز آنرا تحت نام ایکس ۲۲ پرو به بازار عرضه نماید که همزمان نیز در بازارهای بین المللی عرضه شده است و به زودی راهی بازار ایران خواهد شد ، نکته جالب این است که ایکس ۲۲ در کلیه بازارها مورد استقبال قرار گرفته و جزو محصولات پر فروش شرکت سازنده میباشد .

اولین تغییر ایکس ۲۲ پرو به نمای جلو باز میگردد ، چراغ های نازک و جلوپنجره سبک جدید طراحی این برند که در سایر محصولات چون تیگو۷ پرو ، تیگو۴ پرو و.... میتوان دید . سبک چراغهای جلو مشابه هیندای سانتافه نسل جدید میباشد که بسیار شیک و ظریف میباشد .

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرشجاعی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 1
    عالی، خیلی دوست داشتم همچین ماشینی داشته باشم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =