کد خبر: 235698
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه‌های قزوین-رشت و تهران-شمال در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از فارس،معاون مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در حال حاضر در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده سیاه بیشه، پل زنگوله و ولی آباد ترافیک سنگین است، از بروز ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده نساء خبر داد.

مهدی مخبری درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ثبت کمترین تردد جاده ای بین ساعات 3 تا 4 صبح

وی‌ درباره آمار تردد خودرو در جاده ها بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2294 دستگاه ترددشمار فعال جاده ای، نسبت به روز قبل 1.7 درصد افزایش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

*‌ 3 آزادراه پرتردد کشور در شبانه روز گذشته

معاون مرکز مدیریت راه ها اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج‌ با 126 هزار تردد، آزادراه کرج‌-قزوین با 121 هزار تردد و آزادراه کرج-تهران با 115 هزار تردد، ثبت شد.

* انسداد 7 جاده به دلیل کاهش ایمنی

مخبری بیان کرد: در حال حاضر جاده خرم‌آباد-پل دختر، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور شهداد-نهبندان‌، جاده پونل-خلخال، محور فرعی شمشک-دیزین، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور جلگه - چاه اسحاق در جنوب استان سیستان و بلوچستان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود ‌است.

* ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور کندوان

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها اظهار کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه‌های قزوین-رشت و تهران-شمال در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

معاون مرکز مدیریت راه ها از بروز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده سیاه بیشه، پل زنگوله و ولی آباد و ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده نساء خبر داد.

مخبری همچنین از بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا مهرویلا خبر داد.

* باران در جاده های 3 استان

وی درباره وضعیت جوی راه‌ها، از بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، گیلان و مازندران گفت و افزود: در حال حاضر در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت، بارش باران داریم و در محور هراز و آزادراه تهران - شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =