کد خبر: 236605
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
ایرانول

با انتشار گزارش ماهانه نفت ایرانول طی مردادماه روند صعودی درآمدهای این شرکت ادامه یافت.

به گزارش «اخبار خودرو»،با انتشار گزارش ماهانه نفت ایرانول طی مردادماه روند صعودی درآمدهای این شرکت ادامه یافت. به گزارش روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، در صورت منتشرشده مرداد این شرکت، بیش از ۵ هزار و ۷۵۲ میلیارد ریال درآمد کسب کرده است. این در حالی است که مبلغ فروش محصولات این شرکت روند صعودی به خود گرفته و نسبت به ماه گذشته، رشد ۵ درصدی را ثبت کرده است.
در پنجمین ماه ۱۴۰۰، ایرانول توانست بیش‌از ۱۴هزار مترمکعب روغن‌های فرآیندی (اکسترکت) تولید کند که این مقدار با رشد ۱۲۰درصدی نسبت به ماه گذشته، سهم ۳۴درصدی از تولیدات این ماه شرکت را تشکیل می‌دهد. همچنین این شرکت بیش‌از پنج هزار و ۶۰۰ متر مکعب «روغن‌موتور دیزلی» تولید کرده که رشد ۲۵ درصدی نسبت به ماه گذشته داشته است و سهم ۱۳درصدی تولیدات این ماه شرکت را از آن خود کرد. «اسلاک‌وگ» نیز بیش از پنج هزار و ۳۰۰ متر مکعب تولید شده است که رشد ۵۴ درصدی را نشان می‌دهد و سهم کمتر از ۱۳ درصدی در تولید مرداد ایرانول دارد.
در رده‌های بعدی تولید، روغن موتور بنزینی با سهم هشت درصدی بیش از ۳ هزار متر مکعب، روغن‌های صنعتی با ۵ درصد کمتر از دو هزار مـــتر مکعب و روغن پایه با ۴ درصد بیش از هزار و ۷۰۰ متر مکعب تولید شده‌اند. همچنین سایر محصولات تولیدی سهمی ۲۲درصدی از تولیدات شرکت را شامل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =