کد خبر: 237477
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
تیگو ۸ پرو

شرکت مدیران خودرو مدتهاست که تبلیغات تیگو۸ پرو خود را با سر و صدای بسیار آغاز کرده ، محصولی که توسط اکثر رسانه ها و برخی مشتریان هدف مورد تست و بررسی قرار گرفته و به نوعی توجه همگان را به خود جلب نموده است

اما چرا تیگو ۸ پرو مورد توجه عمومی قرار گرفته ؟ بیش از ۳ سال است که واردات خودرو به کشور ممنوع گردیده و عملا آخرین نمونه های خودروهای وارداتی مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میباشند و اکثر خودروهای مونتاژی نیز از تکنولوژی روز برخوردار نیستند و به یکباره خبر عرضه خودرویی اعلام میگردد که هم به لحاظ طراحی و مهندسی و هم آپشن های رفاهی و ایمنی در بالاترین و به روز ترین سطح ممکن قرار دارد و حتی از کلیه خودروهای وارداتی هم سطح خود نیز مجهزتر میباشد .

تیگو۸ پرو خودرویی موفق است که با بهره گیری از طراحان و مهندسان بین المللی به خوبی نماینده ارتقاء و پیشرفت فوق العاده صنعت خودروسازی چین میباشد . سال گذشته بیش از ۱۴۰ هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسید که میتوان گران ترین محصول شرکت چری را پرفروش ترین محصول آن نامید و این به درستی ارزش و توانمندی بالای این محصول را نشان میدهد . تیگو۸ پرو در بازارهای پر رقابت و شلوغی چون چین- روسیه –برزیل توانسته در رقابت با بزرگانی چون فورد ، شورلت ، فولکس واگن ، تویوتا ، نیسان ، هیندای ، کیا و... بسیاری خودروهای مطرح دیگر فروش قابل قبول و جایگاه ویژه ایی را بیابد .

تیگو ۸ پرو ، به روزترین خودروی بازار کشور

به نوعی تیگو ۸ پرو توانست برند شرکت سازنده خود را نیز به خوبی ارتقاء دهد و بیانگر ارتقاء برند چری در سطح بین المللی باشد .

اما چرا تیگو۸ قبل عرضه در بازار ایران مورد توجه قرار گرفته و در سایر بازارهای ذکر شده نیز تجربه موفقی داشته است .

به طور خلاصه نکات مهم و قابل توجه این خودرو را اشاره میکنیم

طراحی بدنه کاملا جذاب علی الخصوص جلوپنجره خاص و خطوط حساب شده و متناسب که حس یک شاسی بلند لوکس و تنومند را به شما میدهد و از نمای کناری تا حدود زیادی شبیه به خودروی ولوو ایکس سی ۹۰ میباشد.

طراحی داخلی کاملا خاص ، منحصر به فرد با بزرگترین مانیتور ممکن ۲۴.۶ اینچ که مشابه نسل جدید طراحی مرسدس بنز میباشد و به لحاظ طراحی داشبورد و کنسول تا حدودی شبیه به رنجرور میباشد.

کیفیت اجزاء داخلی بالا بوده و کاملا ملموس میباشد که شما با یک خودروی لوکس روبرو هستید که به جزئیات و کیفیت اهمیت ویژه ایی داده شده است.

موتور ۱.۶ TGDI با قدرت حدودی ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن در متر که جزو ۱۰ موتور برتر چین به لحاظ عملکرد و کارایی قرار گرفته است .و همراه با گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته از نوع تر طراحی شرکت گتراک آلمان بوده میتواند شتاب فوق العاده ایی برای یک شاسی بلند سنگین فراهم میکند ( ۰ تا ۱۰۰ در حدود ۸ ثانیه)

کیفیت صندلی ها و ارگونومی داخل در کنار فضای جادار ۷ نفره به تیگو۸ پرو به عنوان یک شاسی بلند خانوادگی امتیاز ویژه ایی میدهد ، پشت سری دوتکه در کنار صندلی های لوکس و فوق العاده راحت حس یک خودروی بسیار لوکس را به سرنشینان و راننده میدهد .

اما بخش جذاب تکنولوژی ADAS میباشد که بر روی ایمنی خودرو تاثیر ویژه ایی دارد و دارای آخرین استانداردهای روز ایمنی چون انواع رادارهای هوشمند ، سیستم های هوشمند کمک رانندگی ، کروز کنترل تطبیقی، ویس کنترل و ...... میباشد

در کنار ایربگ های جلو ، جانبی ، پرده ایی و انواع سیستم های کمکی ترمز و پایداری ، امکانات رفاهی قابل توجه چون گرم کن و سردکن صندلی – حافظه صندلی راننده- کول باکس و شارژ وایرلس گوشی موبایل ، اسپیکر سونی و....

در مجموع می توان اینگونه نتیجه گرفت که خودروی تیگو۸ پرو با انبوهی از امکانات ایمنی و رفاهی و با دست پر آمده تا موفقیت خود در دیگر بازارها را در بازار ایران تکرار نماید .

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد طاهری IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    عالی انشاله مبارک خریداران باشه
  • حسین IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    ماشین واقعا خوبیه ولی با چه قیمتی تحویل مشتری بشود مهمه
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    ما اگر خونه مون رو هم بفروشیم نمیتونیم این ماشین رو بخریم اگر راست میگین ماشین خوب وارون تولید بکنید تا قشر ضعیف جامعه هم استفاده کنند
  • بهمن قاسمی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    5 0
    بسیار عالی
  • کامران IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 1
    این اشعال ها را کی میخره
    • Majid IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      0 0
      از اشغال های ایران که خیلی بهتره
  • علی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    1 0
    درود بر شما.به قول دوستمون قیمت را اعلام کنید .آیا قسطی هم فروش داره؟
    • مهدی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      0 0
      قیمت حدود یک میلیارد و دویست تا دویست پنجاه قبلاً شرکت اعلام کرده
  • علی رضا FR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    3 0
    همه چی هم داشته باشه وقتی تک دیفرانسیله به درد نمیخوره. دیگه شاسی بلند حساب نمیشه.
  • سید حسین قلعه بندی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    خانمم تیگو۵ داره، در مجموع از این خودرو راضی هستیم. از خودروهای ساخت داخل بسیار بسیار بهتره، ایکاش این خودروها مستقیم از چین می اومدند و مدیران خودرو فقط عرضه می‌کرد.
  • عادل ایرانی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    سلام من قیمت رو میگم .خداتومن .
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    در چین قیمت تمام شده کمتر از بیست و پنج هزار دلار است با دلار بیست هفت هزار تومان می شه 675 میلیون تومان
  • محمد IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    ما که توانشو نداریم برا پولداراس
  • هادی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    اقا عالیه ...من تیگو ۵داشتم ....الان تیگو ۷دارم ....سگش شرف داره به محصولات داخلی ‌....خدماتش عالیه ....قطعاتش هم هست ....خدا پدرشون بیامرزه .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

آخرین اخبار