کد خبر: 237687
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
تیگو 8 پرو

صفحه رسمی شرکت مدیران خودرو در اینستاگرام (official.mvm)، تصاویری از بدنه یک خودرو جدید را به اشتراک گذاشته است که ظاهر متفاوتی دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،صفحه رسمی شرکت مدیران خودرو در اینستاگرام (official.mvm)، تصاویری از بدنه یک خودرو جدید را به اشتراک گذاشته است که ظاهر متفاوتی دارد.

به نظر می آید این خودرو که همان تیگو 7 پرو است، از زبان طراحی مشترک با تیگو 8 پرو، دیگر محصول جدید مدیران خودرو، بهره می برد. اصلی ترین المان این سبک طراحی جدید نیز، جلو پنجره برجسته با طرح الماسی ماتریسی است که پیش تر مشابه آن را در تیگو 8 پرو دیده بودیم. این جلو پنجره بزرگ چند ضلعی همراه با چراغ های LED چشم نواز، چهره ای داینامیک و پویا به نمای جلو تیگو 7 پرو بخشیده است.

از نمای کناری که به تیگو 7 پرو نگاه می کنیم، خط شانه قدرتمند بدنه را می بینیم که ظاهری عضلانی به این کراس اوور می دهد. سقف شناور و ستون D مخفی هم از دیگر ویژگی های طراحی کناری تیگو 7 پرو هستند. تزئینات کرومی در جای جای بدنه، چهره خودرو را تجملاتی تر کرده اند. طراحی شیب سقف تیگو 7 پرو به گونه ای است که در سرعت های بالا، مقاومت کمتری در برابر جریان هوا داشته باشد و منجر به ارتقای آیرودینامیک خودرو شود. این سبک از طراحی را بیشتر در خودروهای اسپرت می توان یافت. در نمای عقب، الگوی چراغ های پیوسته که مد جدید صنعت خودرو است، به خوبی در تیگو 7 پرو به اجرا در آمده است. دیفیوزر و لوله اگزوزهای دو قلو در عقب هم جذابیت طراحی این بخش از خودرو را دو چندان کرده اند.

مدیران خودرو محصول جدید خود را نمایان کرد



از لحاظ ابعاد و اندازه، باید گفت که طول، عرض و ارتفاع تیگو 7 پرو به ترتیب به 4500، 1842 و 1746 میلی متر می رسد. در حالی که فاصله محوری این کراس اوور هم 2670 میلی متر است. علاوه بر آن، تیگو 7 پرو به سقف شیشه ای پانورامیک و رینگ های 18.0 اینچی طرح پنج شاخه دوبل نیز مجهز شده است. با توجه به موارد گفته شده، می توان گفت که تیگو 7 پرو در حال باز آفرینی جایگاه خود در کلاس کراس اوورهای لوکس شهری است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید صفحه official.mvm را در اینستاگرام دنبال کنید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ها دی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    ۱۳۶۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =