روغن موتور

یک سال پس از معرفی استاندارد API-SP برای روغن‌موتورهای بنزینی توسط انجمن نفت آمریکا، ‌سه شرکت تولیدکننده روانکار در ایران اقدام به فرمولاسیون این محصول و عرضه آن به بازار کرده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،یک سال پس از معرفی استاندارد API-SP برای روغن‌موتورهای بنزینی توسط انجمن نفت آمریکا، ‌سه شرکت تولیدکننده روانکار در ایران اقدام به فرمولاسیون این محصول و عرضه آن به بازار کرده‌اند. به گزارش روزنامه «دنیای ‌خودرو»‌ پس از فرموله شدن این محصول باکیفیت در شرکت نفت بهران و شرکت‌نفت پارس؛ شرکت «پتروکیمیا سپاهان» با برند «سینولکس» اولین تولیدکننده روانکار در بخش خصوصی است که خود را بین سه تولیدکننده این محصول معرفی کرده است.
شهاب اسماعیلیان، مدیر برند شرکت «پتروکیمیا سپاهان» با اعلام خبر تولید و عرضه این محصول در بازار به روزنامه «دنیای‌خودرو» گفت: «با سرعت گرفتن تکنولوژی در موتور خودروها و ناتوانی روغن‌های قدیمی در روانکاری مناسب موتور این خودروها، ‌سینولکس به‌عنوان یکی از مجموعه‌های پیشتاز در تولید روانکارهای باکیفیت و با استاندارد روز دنیا تصمیم به فرموله کردن روغن‌موتور بنزینی با استاندارد SP و روغن‌موتور دیزلی با استاندارد CK گرفت.
به‌همین منظور محصول جدید سینولکس با گرانروی 0W20 و استاندارد SP آماده عرضه به بازار است. روغن موتور دیاکو با رعایت بالاترین سطح استانداردهای بین‌المللی و استفاده از باکیفیت‌ترین روغن‌های پایه و ادتیوها، ‌از موتور خودروهای روز دنیا محافظت می‌کند.» وی کاهش مصرف سوخت، ‌استارت سریع و ویسکوزیته بالا در هوای سرد را ازجمله ویژگی‌های محصول جدید سینولکس برشمرد و افزود: «درحال‌حاضر روغن‌موتور سینولکس مدل دیاکو تنها با گرانروی 0W20 تولید شده است اما به‌زودی با گرانروی‌ 5W30 و 5W40 نیز به بازار عرضه خواهد شد.» وی تاکید کرد: «بخشی قابل‌توجهی از تولیدات سینولکس راهی بازارهای صادراتی می‌شود البته این محصول به تکمیل سبد صادراتی سینولکس نیز کمک می‌کند.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =