جداکننده باتری

کمپانی‌های تولیدات محصولات شیمیایی توری اینداستریز از ژاپن و ال‌جی‌کم از کره‌جنوبی موافقت کرده‌اند درمجارستان یک جوینت‌ونچر را برای تولید فیلم‌های جداکننده باتری تاسیس کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی‌های تولیدات محصولات شیمیایی توری اینداستریز از ژاپن و ال‌جی‌کم از کره‌جنوبی موافقت کرده‌اند درمجارستان یک جوینت‌ونچر را برای تولید فیلم‌های جداکننده باتری تاسیس کنند. این فیلم‌های جداکننده که برای استفاده در باتری‌ خودروهای برقی تولید می‌شود، توسط گروه ال‌جی در اروپا و ایالات‌متحده خریداری خواهد شد.
این کمپانی جدید ال‌جی توری هانگری باتری سپریتور (LTHS) نام دارد و در شهر نیرگشویفالو واقع خواهد بود. مالکیت این جوینت‌ونچر به‌صورت 50-50 به‌موسسان ژاپنی و کره‌ای آن تعلق خواهد داشت و طبق مذاکرات صورت‌گرفته بین دو شرکت قرار بر این است که کمپانی ال‌جی‌کم حدود 330 میلیون‌یورو را در واحد جانبی توری در مجارستان (THU) که فعالیت خود را از سال 2018 درمجارستان آغاز کرده، سرمایه‌گذاری کند. این کمپانی که در زمینه تولید فیلم‌های جداکننده باتری تخصص دارد نیز به‌نوبه خود به‌عنوان یک جوینت‌ونچر به‌فعالیت خود ادامه خواهد داد و فعالیت اصلی آن به‌تولید و فروش فیلم‌های جداکننده باتری به‌گروه ال‌جی تغییر خواهد کرد. قرار بر این است که مذاکرات این دو طرف در نیمه اول سال 2022 به‌بار بنشیند. انتظار توری از طرف کره‌ای این است که سرمایه‌گذاری ال‌جی‌کم درمجارستان سالانه چیزی حدود 77 میلیون‌یورو را در ترازهای مالی این شرکت وارد کند. این جوینت‌ونچر درادامه از تسهیلات موجود کمپانی توری اینداستریز در نیرگشویفالو استفاده خواهد کرد. هرچند توری و ال‌جی‌کم به‌توافق رسیده‌اند به‌منظور برآورده ساختن رشد تقاضا تسهیلات تولید را برای جداکننده‌های فیلم افزایش دهند و تجهیزات جدیدی را در این کارخانه نصب کنند. از سوی دیگر کمپانی توری پذیرفته که دو سال‌ونیم بعد از تاسیس جوینت‌ونچر، 20 درصد از سهام خود را در LTHS به‌ال‌جی‌کم واگذار کند. درنتیجه انتظار می‌رود از سال 2025 اداره جوینت‌ونچر در دست ال‌جی‌کم باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =