ثبت نام جدید ایران خودرو

پیش فروش ایران خودرو هایما اس ۷ و هایما اس ۵ با موعد تحویل سه ماه در آذر ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شروع شده است. تمامی متقاضیانی که در دوره های قبلی نتوانسته اند در قرعه کشی برنده شوند و یا بعد از برنده شدن مبلغ خودرو را نتوانسته اند واریز کنند می توانند از این فرصت ثبت نام ایران خودرو استفاده کنند.

طبق بخشنامه اعلام شده دو خودرو هایما اس ۷ و هایما اس ۵ را می توان در این طرح خریداری کرد.

تاریخ ثبت نام ایران خودرو

شما می توانید از ساعت ۱۱ صبح چهار شنبه ۱۷ آذر ماه سال ۱۴۰۰ در این طرح ثبت نام ایران خودرو، نام نویسی کنید. این طرح بدون قرعه کشی است و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

قیمت هایما s۷ و هایما s۵

در این طرح هایما S۷ پلاس توربو شارژ اتوماتیک با قیمت ۶۷۵ میلیون تومان به فروش می رسد. همچنین هایما S۵ شارژ اتوماتیک را می توان با قیمت ۵۹۵ میلیون تومان خریداری کرد.

رنگ ماشین هایما در طرح ثبت نام ایران خودرو

در طرح ثبت نام ایران خودرو می توانید رنگ مورد نظر خود را در زمان ثبت نام انتخاب کنید. هایما S۷ با رنگ های زیر عرضه می شود.

  • خاکستری متالیک
  • مشکی متالیک
  • نقره‌ای متالیک
  • سفید متالیک
  • ذغالی متالیک

همچنین هایما S۵ با رنگ های زیر به فروش رسانیده می شوند.

  • خاکستری متالیک
  • مشکی متالیک
  • نقره‌ای متالیک
  • سفید متالیک
  • ذغالی متالیک

مدت زمان تحویل پس از ثبت نام ایران خودرو

طبق زمان بندی اعلام شده توسط ایران خودرو، شما می توانید در مدت حداکثر سه ماه پس از ثبت نام خودرو هایما S۵ و هایما S۷ را تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که هیچ سودی در فاصله زمانی واریز وجه و دریافت خودرو به شما تعلق نمی گیرد.

روند ثبت نام ایران خودرو

با مراجعه به سایت ایران خودرو و ثبت نام در آن می توانید با داشتن کد کاربری و کلمه عبور به بخش انتخاب خودرو دسترسی پیدا کنید. دقت داشته باشید که در زمان دریافت کد کاربری و کلمه عبور نیاز به شماره شبا دارید.

پس از ورود، خودروی مورد نظر خود را به همراه رنگ آن انتخاب می کنید. سپس به صورت اینترنتی هزینه آن را واریز می کنید. دقت داشته باشید که این روند باید در سایت ایران خودرو انجام شود.

پس از دریافت پیامک ردیف قرارداد و واریز اینترنتی وجه می توانید نمایندگی مورد نظر خود را مشخص کنید. با توجه به استان محل سکونت و آدرس پستی، می توانید کد نمایندگی را انتخاب کرده و شرکت بیمه را نیز از بخش میز کار تعیین نمایید. توجه داشته باشید که حتماً با دقت این مراحل را دنبال کرده تا در زمان تخصیص خودرو با تأخیر مواجه نشوید.

حتماً قبل از اقدام به پرداخت، مطمئن شوید که با محدودیت سقف پرداخت مواجه نیستید. اگر محدودیت سقف پرداخت داشتید به افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اقدام نمایید.

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو

  1. هر کد ملی می تواند یک خودرو ثبت نام کند. اگر در قرعه کشی های قبلی که انجام شده بود ثبت نام کرده اید در این طرح نمی توانید شرکت کنید.
  2. ثبت نام فقط برای متقاضیان حقیقی انجام می شود و نه حقوقی.
  3. خودروی خریداری شده به همراه بیمه شخص ثالث تحویل داده می شود.
  4. اگر در یک سال گذشته در سیستم راهوار ناجا آدرس محل سکونت خود را تغییر داده اید و این آدرس مطابق با محل سکونت فعلی شماست، نیازی به برگه احراز محل سکونت ندارید.
  5. حتماً به اطلاعات وارد شده در زمان ثبت نام دقت داشته باشید که صحیح باشد. اطلاعاتی مثل کد ملی و کد پستی در صورت مغایرت داشتن با کارت ملی شما می تواند روند تحویل را با تأخیر مواجه کند. حتی می تواند باعث عدم شماره گذاری خودرو شود که همه مسئولیت آن بر عهده خود شماست.
  6. اگر مدت زمان تحویل بیشتر از مدت زمانی است که به شما اعلام کرده اند، خسارتی ۳۶ درصد سالیانه معادل با ۳ درصد ماهانه به صورت روز شمار محاسبه و پرداخت می شود.
  7. در صورتی که تحویل خودرو شما با تأخیر انجام شود، می توانید انصراف خود را از این قرارداد اعلام کنید.
  8. اگر شرایط شما با این طرح مغایرت داشته باشد، ثبت نام شما ابطال شده و وجه پرداخت شده به شما برگردانده داده می شود.

خرید و فروش ماشین هایما کارکرده

همان طور که می دانید بازار خودرو ایران با نوسان قیمت مواجه است. اگر می خواهید از این نوسان به دور بوده و بعد از خرید، شاهد افت قیمت خودرو خریداری شده نباشید، می توانید خودرو دست دوم بخرید. در این صورت با پرداخت هزینه کمتر می توانید صاحب ماشین مورد علاقه خود شوید. اگر انتخاب شما ماشین هایماست می توانید با توجه به میزان کارکرد و سال تحویل خودرو اقدام به خریداری کارکرده آن نمایید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مارال قندهاری IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    1 0

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =