خودروسازان

نماینده مردم سرخس، فریمان و بخش‌های احمدآباد و رضویه در مجلس طی بازدید از ایران‌خودرو خراسان و پروژه محصول جدید وانت آریسان بهبودیافته، توسعه این خودروساز را عامل مهمی برای پیشرفت منطقه و استان خراسان‌رضوی دانست.

به گزارش «اخبار خودرو»،نماینده مردم سرخس، فریمان و بخش‌های احمدآباد و رضویه در مجلس طی بازدید از ایران‌خودرو خراسان و پروژه محصول جدید وانت آریسان بهبودیافته، توسعه این خودروساز را عامل مهمی برای پیشرفت منطقه و استان خراسان‌رضوی دانست.
سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده در یک‌سال گذشته در انتقال ویژه خط تولید آریسان بهبودیافته به ایران‌خودرو خراسان افزود: «این جست‌وجوها و پیگیری‌ها در آینده‌های نزدیک به نتیجه می‌رسند.» بر اساس گزارش تیم مهندسی ایران‌خودرو، این محصول نسبت به نمونه قبلی خود، تغییرات عمده‌ای دارد و از منظر تاب‌آوری و قوای محرکه ارتقای چشمگیری یافته است.
این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به برنامه‌های توسعه ایران‌خودرو خراسان، عنوان کرد: «با اجرای طرح‌های توسعه، فرصت‌های شغلی در این شرکت ایجاد خواهد شد. همچنین با فعال‌سازی بخشی سازی در جوار این شرکت، غیرمستقیم‌سازی‌ها نیز در استان ایجاد می‌شود که نرخ بیکاری منطقه و استان را کاهش دهد.»
وی روند حمایت مجلس از خودروسازی را متفاوت دانست و تاکید کرد: «قصد داریم خودروسازان را در اجرای برنامه‌های راهبردی و توسعه‌ای و در جهت توانمندسازی و توسعه محصولات حمایت کنیم.»
قاضی‌زاده‌هاشمی ادامه داد: «به منظور تکمیل محصولات سبد، با پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که انجام شد، تولید محصول جدید و آریسان بهبود یافت. تحقیقات در ابتدای امسال در ایران‌خودرو خراسان انجام و در کمترین زمان و با سرمایه‌گذاری لازم، این پروژه را اجرا شد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =