کد خبر: 238337
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
بی‌وای‌دی سانگ پرو DM-i

بعد از گذشت سه‌سال، بی‌وای‌دی هم‌اکنون عرضه مدل 2022 سانگ پرو را شروع کرده و در نخستین قدم، تیپ‌های جدیدی را برای نسخه پلاگین-هیبرید آن معرفی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، سال 2019 بی‌وای‌دی هم‌زمان با معرفی دومین نسل کراس‌اوور سانگ، نام این خودرو را به Song Pro تغییر داد. اندکی بعد از آمدن نسخه بنزینی سانگ، بی‌وای‌دی نسخه تمام‌الکتریکی آن را با نام Song EV معرفی کرد و سپس نوبت به‌معرفی نسخه پلاگین-هیبرید رسید که نامش را Song Pro DM گذاشته بودند. یک سال بعد، یعنی در سال 2020 نیز نسخه مجلل‌تر سانگ پرو، با آپشن‌های بیش‌تر و اندکی طراحی مدرن‌تر با نام Song Plus به‌بازار چین رفت.

بی‌وای‌دی سانگ پرو DM-i مدل 2022 معرفی شد

بعد از گذشت سه‌سال، بی‌وای‌دی هم‌اکنون عرضه مدل 2022 سانگ پرو را شروع کرده و در نخستین قدم، تیپ‌های جدیدی را برای نسخه پلاگین-هیبرید آن معرفی کرده است. بی‌وای‌دی درمدل 2022 این خودرو، پنچ تیپ جدید معرفی کرده است که علاوه‌بر متفاوت بودن امکانات استاندارد و سفارشی آن‌ها، در قسمت فنی نیز تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. سانگ پرو DM-i در همه تیپ‌ها از موتور توربوشارژ بنزینی ساخت بی‌وای‌دی بهره می‌برد که 1.5 لیتر حجم داشته و قدرت آن به‌حدود 110 اسب‌بخار و گشتاورش نیز به 135 نیوتون‌متر می‌رسد. اما تفاوت تیپ‌های این خودرو در نوع باتری آن‌هاست.

بی‌وای‌دی سانگ پرو DM-i مدل 2022 معرفی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =