کد خبر: 238412
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

شمال به دلیل سرسبزی و آب و هوایش مکان خوبی برای سرمایه گذاری است. بهترین راه آن هم خرید ویلاست. چون هم برای تفریح مناسب می‌باشد و هم می‌توان بعد از فروش، سود خوبی بدست آورد. بهترین مکان برای سرمایه گذاری در شمال شهرهایی است که درحال توسعه و پیشرفت هستند. شهرهایی مثل چمستان و نوشهر و همچنین نکاتی در مقاله برای خرید ویلای ارزان گفته شد.

سرمایه گذاری در شمال به دلیل توسعۀ ساخت و ساز، دسترسی به انواع امکانات مختلف شهرها در شمال، آب و هوای خوب و شرایط محیطی بسیار عالی آن همیشه مورد علاقۀ بسیاری از سرمایه گذاران می‌باشد. یکی از مزیت‌های سرمایه گذاری در شمال این است که حتی اگر شما توانایی مالی کمی دارید می‌توانید به عنوان یکی از گزینه‌های سرمایه گذاری خود، ویلاهای موجود در شمال را انتخاب کنید. این ویلاها هم برای زمان تفریح شما بسیار مناسب هستند و هم به دلیل تورمی که در ایران وجود دارد ارزش پول شما حفظ می‌کنند. در این مقاله به پارامترهای اصلی برای سرمایه گذاری در شمال و بهترین راه آن یعنی خرید ویلا می‌پردازیم.

بهترین راه سرمایه گذاری در شمال

سرمایه گذاری در شمال

ملاک‌های اصلی سرمایه گذاری در شمال

از ملاک‌های اصلی سرمایه گذاری در شمال توریست پذیر بودن شهرها و بررسی امکانات رفاهی و تجاری شهرهاست. از دیگر ملاک‌های آن سرمایه گذاری در شهرهای در حال توسعه است. چون آنها که توسعه و پیشرفت خوبی داشته‌اند، امکان رشد اندکی دارند. ولی برای سرمایه گذاری شما نیاز به سرمایه گذاری در شهرهای در حال رشد را دارید.

بهترین استان برای سرمایه گذاری در شمال

همان‌طور که می‌دانیم شمال ایران شامل 3 استان می‌شود. بهترین استان آن مازندران است. این استان آیندۀ درخشانی برای سرمایه گذاری دارد. استان مازندران شامل دو قسمت می‌شود. قسمتی از آن در حال حاضر رشد کرده است و قیمت ویلاهای آن گران می‌باشد. قسمت دیگر در حال رشد و توسعه است. برای خرید ویلا در این مناطق می‌توانید هزینۀ کمی بپردازید. شهرهایی مثل چمستان، نور، محمود آباد و نوشهر در شمال از این نظر برای سرمایه گذاری بسیار مناسب هستند. چون این شهرها اشباع نشده‌اند و به دلیل خلوت بودنشان برای آرامش شما بسیار مناسب می‌باشند. از دلایل دیگر برتری مازندران برای سرمایه گذاری فاصلۀ کم آن با شهر تهران است.

انواع سرمایه گذاری در شمال

سرمایه گذاری در شمال در چند زمینه می‌تواند باشد. شما می‌توانید زمین، ویلا و یا یک آپارتمان را بخرید. زمین به دلیل اینکه ساخته شده نیست، برای تفریح شما گزینۀ مناسبی نمی‌باشد. همچنین آپارتمان هم به دلیل اینکه شبیه به ساختمان‌های شهر است می‌تواند برای شما کسل کننده باشد. اما ویلا این مشکلات را ندارد.

بهترین راه سرمایه گذاری در شمال

خرید ویلا بهترین سرمایه گذاری در شمال

بهترین زمان خرید ویلا در شمال

بهترین زمان آن زمانی است که بازار مسکن در رکود است. رکود باعث می‌شود بازار از نوسانات به دور باشد. همچنین به دلیل نبود خریدار، اندکی قیمت‌ها افت می‌کنند. در نتیجه با قیمت کمتر می‌توانید سرمایه گذاری بهتری در شمال داشته باشید.

خرید ویلای ارزان قیمت در شمال

برای سرمایه گذاری در شمال ممکن است شما فکر کنید که سرمایۀ چندانی ندارید. اما می‌توانید با خرید ویلاهای ارزان قیمت سرمایه گذاری سودآوری را در شمال داشته باشید. شما می‌توانید با خرید ویلا در مناطقی که شلوغ نیستند و در حال توسعه و پیشرفت هستند ارزش پول خود را حفظ کنید. خرید ویلا با 500 میلیون در شمال می‌تواند سرمایه گذاری مطمئنی برای شما باشد. اگر در مناطق شلوغ و توسعه یافته بخواهید ویلا بخرید، ویلای ارزان قیمت پیدا نمی‌کنید. چون این مناطق از قبل رشد یافته‌اند و امکانات فراوانی دارند. همین امکانات هزینۀ ویلای آنها را بالا برده است.

چمستان شهری ارزان برای خرید ویلا

چمستان شهری است کوچک در استان مازندران که ارتفاع زیادی از سطح دریا دارد. این شهر به دلیل کوچکی و سرسبزیش مورد استقبال بسیاری از خریداران ویلا قرار گرفته است. این منطقه ویلاهای ارزان قیمت خوبی دارد که ارزانی آن به دلیل عدم کیفیت آنها نیست.

روستای کلوده با ویلا های ارزان

این روستا از قدیمی‌ترین روستاهای شهرستان محمود آباد است. این روستا به دلیل امکانات رفاهی مناسب برای گردشگری، مورد استقبال ویلاسازان قرار گرفت. ویلاهای موجود در این روستا هم از جمله ویلاهای ارزان قیمتی است که منطقۀ آن امکان رشد و بازدهی سریع را دارد.

منطقۀ سی‌سنگان در نوشهر

منطقۀ سی‌سنگان از توابع شهرستان نوشهر است. این شهر هم گزینۀ مناسبی برای خرید ویلا با هزینۀ اندک و ارزان می‌باشد. ویژگی‌های بسیار زیادی دارد. از جمله آب و هوای مطبوع، نزدیک بودن به پارک جنگلی، مناظر سرسبز با درختان انبوه و پیوندِ ساحل دریا با جنگل از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است.

بهترین راه سرمایه گذاری در شمال

خرید ویلای ارزان قیمت برای سرمایه گذاری در شمال

نکات مهم برای خرید ویلای ارزان قیمت در شمال

اگر به دنبال سرمایه گذاری در شمال از طریق خرید ویلای ارزان قیمت هستید، لازم است نکات زیر را به دقت بررسی کنید و بعد اقدام به سرمایه گذاری کنید.

1. موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی ویلا را بررسی کنید.

2. منطقه‌ای خوب و زود بازده را انتخاب نمایید.

3. امکانات رفاهی و تفریحی منطقه‌ را بررسی کنید.

4. بررسی کنید که ویلای جنگلی یا ساحلی است. ویلاهای جنگلی به دلیل دوری از امکانات شهرها ارزان قیمت‌تر هستند.

5. متراژ ویلا برای تعیین قیمت آن بسیار مهم است. ویلاهایی که متراژ کمتری دارند ارزان‌تر می‌باشند.

6. سن ویلا، مصالح، سبک ساخت و سال ساخت آن در قیمت موثر هستند. اگر ویلاهای قدیمی را بخرید، می‌توانید با هزینۀ کمتر سرمایه گذاری پر سودی داشته باشید. بعد با اندکی تغییر و بازسازی آن را شبیه به سبک و سلیقۀ خود کنید.

7. قبل از خرید ویلا حتماً از امکانات ویلا مثل آب و برق و گاز و تلفن مطمئن شوید. معمولاً ویلاها در شمال این امکانات را دارند. مگر ویلاهای جنگلی که دارای آن نیستند.

8. از مردم محلی هم پرس و جو کنید.

9. وضعیت مالک و سند را قبل از خرید ویلا بررسی کنید. چون کلاهبرداری در شمال زیاد شده است، مطمئن شوید که ویلا را از یک مشاور املاک معتبر می‌خرید.

مشاورین املاک رادین راهی مطمئن برای سرمایه گذاری در شمال

برای سرمایه گذاری در شمال نیاز دارید که حتماً از مشاوران خوب و با تجربه کمک بگیرید. چرا که خرید ویلای ارزان قیمت در شمال بدون کمک مشاوران با تجربه ممکن نیست. چون این روزها افراد سود جوی زیادی به دنبال سود و منفعت خود هستند. این افراد یا در ساخت و ساز از مصالح بی کیفیت استفاده می‌کنند و یا زمینی که مالک آن مشخص نیست را به شما می‌فروشند. ولی مشاورین املاک رادین به دلیل تجربۀ 20 ساله‌ای که در فروش املاک در اغلب شهرهای شمال دارند، شما را به درستی راهنمایی می‌کنند و ساختمان‌های با کیفیت، با قیمت خوب و به صرفه به شما برای سرمایه گذاری در شمال پیشنهاد می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =