کانتیننتال  

به‌گفته کانتیننتال این بستر کمک می‌کند امکان ارتباط با تامین‌کنندگان کائوچو طبیعی (Natural Rubber) را به‌صورت زنده داشته باشند. این ارتباط می‌تواند منجر به بستن قرارداد طولانی‌مدت براساس استانداردهای دیجیتال همین پلت‌فرم شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،می‌گویند «رطب خورده منع رطب کی کند!» پیشنهاد تولیدکنندگان برای خرید آنلاین محصولاتشان بیشتر با هدف افزایش حجم فروش‌ به‌خصوص در شرایطی که شیوع کرونا بر مردم تاثیرگذاشته، کاملا واضح است. به این ترتیب یک بخش‌از کارخانه‌های سنتی فعالیت خود را به سمت تجارت الکترونیک می‌برند اما برای اجرای کامل آن، حتی خرید مواد اولیه نیز باید در بسترهای دیجیتال و با شفافیت برای کل زنجیره تولید و عرضه انجام شود. حال بزرگ‌ترین تایرساز آلمانی پیشقدم شده است و قصد دارد با بهره‌مندی از بستر دیجیتال Hevaconnect اقدام به خرید بخشی از نیاز خط تولید خود به کائوچو طبیعی کند. کانتیننتال دلیل این تصمیم را ویژگی‌های پلت‌فرم «هواکاننکت» اعلام کرده است زیرا جنبه‌های کلیدی تشکیل زنجیره تامین پایدار را رعایت می‌کند، همچنین باعث شفافیت و یافتن پیشنهادهای ویژه براساس نیاز آنها می‌شود. فعالان پلت‌فرم Hevaconnect داشبوردی دریافت می‌کنند که اطلاعات استاندارد هر کالا ازجمله کیفیت، امکان ردیابی منبع تامین، انطباق با استانداردهای بین‌المللی و زیست‌محیطی و همچنین اطلاعاتی درمورد میانگین جهانی قیمت فروش این کالا را به نمایش می‌گذارد. به‌گفته کانتیننتال این بستر کمک می‌کند امکان ارتباط با تامین‌کنندگان کائوچو طبیعی (Natural Rubber) را به‌صورت زنده داشته باشند. این ارتباط می‌تواند منجر به بستن قرارداد طولانی‌مدت براساس استانداردهای دیجیتال همین پلت‌فرم شود.
علاوه‌بر این مزایا «هواکاننکت» با شرایط بسیار ویژه خدمات مشاوره‌ به حاضران در این پلت‌فرم را ارائه می‌دهد. به‌عنوان‌مثال امکان ادغام اطلاعات ارائه‌شده درباره کالا و تجزیه و تحلیل ریسک خرید آن در دسترس است. برای پردازش این اطلاعات؛ کانتیننتال و میشلن جوینت‌ونچری به‌نام «RubberWay» ایجاد کرده‌اند. در این مجموعه شبکه توزیع کائوچو طبیعی براساس سیستم امتیازبندی تجزیه و تحلیل می‌شود و خطرات احتمالی تامین از تامین‌کننده و همکاری با پیمانکار را نیز ارزیابی می‌کند.
مدیران این تایرسازی اعلام کرده‌اند ایجاد زنجیره تامین پایدار و قابل‌ردیابی یک بخش کلیدی از استراتژی پایداری جامع منطقه تجاری تایر کانتیننتال به حساب می‌آید زیرا منبع‌یابی مواد اولیه می‌تواند منجر به حداقل رساندن خطرات زیست محیطی و مسائل مرتبط با حقوق بشر می‌شود. به همین دلیل، استفاده از مواد اولیه پایدار در تولید تایر، تعهد و پذیرش مسئولیت تولید و فرآوری با باتوجه به تمام جوانب ازجمله اولویت اصلی کانتیننتال به‌شمار می‌رود. از اهداف این شرکت تبدیل شدن به یکی از پیشروترین تایرسازان در زمینه مسئولیت‌های زیست‌محیطی و اجتماعی تا سال 2030 است. همچنین کونتی قصد دارد حداکثر تا سال 2050 مواداولیه تامین‌شده برای خطوط تولید خود را به صورت کاملا پایدار تهیه کند. به‌همین‌دلیل برای رسیدن به این اهداف این شرکت در چند پروژه مختلف همکاری خود را اعلام کرده، این پروژه‌ها شامل سرمایه‌گذاری مشترک در RubberWay (که برای شناسایی خطرات پایداری در زنجیره تامین کائوچو طبیعی تخصص دارد)، است. همچنین همکاری با سرویس‌های توسعه پایدار دولت آلمان تحت‌عنوان«GIZ» یا (Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit) نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. در این برنامه برای مالکان خرد دوره‌های معرفی سیستم‌های ردیابی دیجیتال در سراسر زنجیره تامین برگزار می‌شود. علاوه‌بر این کانتیننتال با موسسه «SMX» یا سکوریتی‌مسترز (Security Matters ) در یک پروژه توسعه‌ای کار می‌کند که در آن از فناوری‌های خاصی برای ردیابی کیفی و کمی کائوچو طبیعی از منابع شناخته شده استفاده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =