ال‌جی

مدیرعامل LG Chem که متعلق به‌شرکت ال‌جی انرژی است، با اشاره به‌برخی دلایل معتقد است این شرکت‌ به‌بزرگ‌ترین تامین‌کننده باتری درجهان تبدیل می‌شود .

به گزارش «اخبار خودرو»،LG Energy Solution انتظار دارد از CATL چینی پیشی بگیرد و تبدیل به‌بزرگ‌ترین تامین‌کننده باتری خودروهای برقی در جهان شود.
مدیرعامل LG Chem که متعلق به‌شرکت ال‌جی انرژی است، با اشاره به‌برخی دلایل معتقد است این شرکت‌ به‌بزرگ‌ترین تامین‌کننده باتری درجهان تبدیل می‌شود و شرکت چینی CATL را کنار خواهد گذاشت. وی می‌گوید: «یکی از اصلی‌ترین دلایل ما برای این ادعا طیف وسیع‌تر مشتریان ما درسطح جهانی درمقایسه با این شرکت چینی است.» همچنین تمرکز این شرکت در خود چین است و سفارشات عقب‌افتاده بسیار بالایی در حدود 217 میلیارد دلار دارد. وی با تاکید بر وجود مشتریان متنوع ال‌جی در آمریکا و اروپا معتقد است برخلاف شرکت چینی، ال‌جی دارای پایگاه‌های تولیدی بزرگ در این دو منطقه است.
کوون یانگ‌سو، مدیرعامل LGSE همچنین پیش‌بینی می‌کند به‌زودی سهم بازار این شرکت از CATL چینی بیشتر خواهد شد. وی تصریح می‌کند: «ارزش بازار این شرکت درعرضه اولیه سهام چیزی حدود 58 میلیارد دلار خواهد شد و براساس گزارش‌ها، ارزش سهام LGSE ممکن است تا 12.75 تریلیون‌وون (10.6 میلیارد دلار) افزایش یابد.»
مدیرعامل این شرکت همچنین با بیان این‌که بیشتر درآمد هشت‌میلیارد دلاری این شرکت صرف ایجاد ظرفیت جدید تولید در داخل و خارج از کشور کره خواهد شد، اظهار می‌کند: «از این رقم حدود 5.7 میلیارددلار صرف کارخانه خود در میشیگان آمریکا خواهد شد و ظرفیت این گیگاکارخانه از پنج گیگاوات-ساعت به 40 گیگاوات-ساعت در سال افزایش خواهد یافت.»
همچنین قرار است یک‌میلیارد دلار نیز صرف توسعه کارخانه ال‌جی در لهستان شود. این کارخانه قرار است بزرگ‌ترین واحد تولید باتری خودروهای برقی در اروپا باشد. ال‌جی همچنین اعلام کرده که هر گیگاکارخانه باتری جدید در اروپا یک نوع سرمایه‌گذاری مشترک با خودروسازان خاص خواهد بود.
براساس گزارش جدید شرکت ال‌جی پیش‌بینی می‌شود رشد عملیاتی سالانه این شرکت حداقل 25 درصد افزایش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =