کد خبر: 238765
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
مرسدس AMG SL63

مرسدس AMG SL63 رودستر نام طولانی یکی از جذاب‌ترین خودروهای اسپرت مرسدس‌بنز با مدل 2022 است که با قیمت پایه 166 هزاردلار درنمایندگی‌های این خودروساز آلمانی خودنمایی می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،مرسدس AMG SL63 رودستر نام طولانی یکی از جذاب‌ترین خودروهای اسپرت مرسدس‌بنز با مدل 2022 است که با قیمت پایه 166 هزاردلار درنمایندگی‌های این خودروساز آلمانی خودنمایی می‌کند. طراحان مرسدس مفاهیم اسپرت و لوکس را در بهترین شکل ممکن تبدیل به‌یک واقعیت صنعتی کرده‌اند و چراغ‌های اصلی جلو با شیب درپوش موتور و خطوط روی آن بالاترین سطح هماهنگی را دارند. جلوپنجره 14 پره توسعه‌یافته در عرض و سپر اسپرت را نیز باید به‌این معجون اضافه کنیم. درقسمت عقب خودرو با استفاده از پنل فیبرکربن یک دیفیوزر فوق‌العاده برای این مرسدس تدارک دیده شده که دو خروجی اگزوز در طرفین آن قرار دارند.

معجون گران‌قیمت آلمانی سریع، زیبا و لوکس!

اما به‌جذاب‌ترین قسمت داستان می‌رسیم؛ جایی که باید نگاهی به‌زیر درپوش موتور SL63 رودستر داشته باشیم. اینجا مرسدس از نمونه چهار لیتری توربو دوقلو هشت‌سیلندر خود استفاده کرده که 577 اسب‌بخار خروجی و 800 نیوتون‌متر گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک مالتی‌کلاچ هماهنگ شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =