کد خبر: 238870
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۵
تویوتا لندکروزر سری 300

پکیج تیونینگ M’z Speed قسمت فنی خودرو را بدون تغییر باقی گذاشته است و همچنان موتور 3.5 لیتری V6 توربوشارژر با قدرت 409 اسب‌بخار یا موتور 3.3 لیتری توربودیزل با 304 اسب‌بخار زیر کاپوت تویوتا لندکروزر M’z Speed جا خوش کرده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،چندماهی است که تویوتا لندکروزر 300 به‌بازار جهانی عرضه شده است و حتی نسخه‌هایی از آن با پلاک گذرموقت در ایران نیز مشاهده شده‌اند. درهمین مدت تیونرهای شناخته‌شده نیز درحال طراحی کیت‌های اسپرت بدنه برای این آفرودر شناخته‌شده هستند. یکی از این تیونرها M’z Speed نام دارد؛ تیونری ژاپنی که نسخه ارتقایافته تویوتا لندکروزر 300 را در توکیو به‌معرض نمایش عموم گذاشته است.

تویوتا لندکروزر سری 300 با کیت بدنه M’z Speed


پکیج تیونینگ M’z Speed قسمت فنی خودرو را بدون تغییر باقی گذاشته است و همچنان موتور 3.5 لیتری V6 توربوشارژر با قدرت 409 اسب‌بخار یا موتور 3.3 لیتری توربودیزل با 304 اسب‌بخار زیر کاپوت تویوتا لندکروزر M’z Speed جا خوش کرده‌اند. هر دو نسخه نیز همچنان به‌گیربکس‌ 10 سرعته اتوماتیک مجهز هستند. قیمت کیت بدنه M’z Speed برای مشتریان ژاپنی حدود دو هزار و 881 دلار تعیین شده است که درصورت انتخاب تمام تجهیزات و رنگ سفارشی، به‌چهار هزار و 139 دلار افزایش می‌یابد. هزینه نصب در قیمت نهایی کیت اعمال نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =