کد خبر: 238971
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
نیسان آریا

نیسان آریا با دو اندازه مختلف باتری ارائه می‌شود که شامل یک باتری ۶۳ کیلووات-ساعتی استاندارد و یک بسته بزرگ‌تر ۸۷ کیلووات-ساعتی اختیاری است.

به گزارش «اخبار خودرو»،نیسان آریا با دو اندازه مختلف باتری ارائه می‌شود که شامل یک باتری ۶۳ کیلووات-ساعتی استاندارد و یک بسته بزرگ‌تر ۸۷ کیلووات-ساعتی اختیاری است. نیسان به‌دنبال افزایش تولید خودروهای الکتریکی برای سال 2023 است و این هدف را با آریا آغاز کرده و قرار است این مدل درپاییز ۲۰۲۲ در ایالات‌متحده به‌فروش برسد. آلفونسو آلبیسا، مدیر طراحی نیسان می‌گوید که این خودرو با برداشت تازه‌ای از طراحی ژاپنی شکل گرفته است.

معرفی نیسان آریا برای سال ۲۰۲۳

نیسان درطراحی بدنه آریا به‌خطوط تیز و زاویه‌ای توجه کرده؛ خطوطی که در بسیاری از خودروهای نیسان دیده می‌شود. حالت عریض آریا آن را از نیسان روگ متمایز می‌کند و ظاهری اسپرت به‌آن بخشیده است. این خودرو دارای سیستم رانندگی نیمه‌خودران جدید نیسان ProPilot 2.0 است و گفته می‌شود آریا تا ۴۸۲ کیلومتر برد دارد؛ البته تنها زمانی که به‌پیکربندی اختیاری درایو دوموتور جلو-عقب و بسته باتری بزرگ‌تر ۸۷ کیلووات-ساعتی مجهز شود. قیمت اولیه ۴۷ هزار و ۱۲۵ دلاری آریا آن را از نیسان لیف و سایر خودروهای برقی مقرون‌به‌صرفه بالاتر قرار می‌دهد و درعین حل کمتر از قیمت پایه مدل Y است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =