آستون‌مارتین

توسعه موتورهای درون‌سوز بسیار کارآمد، تامین سوخت‌های پایدار با کارایی بالا و روانکارهای پیشرفته و همچنین تامین متریال‌های غیرفلزی در خودروهای فرمول‌یک این تیم توسط آرامکو انجام خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،تیم فرمول‌یک آستون‌مارتین اعلام کرد شراکت استراتژیک بلندمدتی را با آرامکو عربستان سعودی از ۳ فوریه آغاز کرده و براساس آن توسعه موتورهای درون‌سوز بسیار کارآمد، تامین سوخت‌های پایدار با کارایی بالا و روانکارهای پیشرفته و همچنین تامین متریال‌های غیرفلزی در خودروهای فرمول‌یک این تیم توسط آرامکو انجام خواهد شد. علاوه‌بر تحقیق‌وتوسعه مشترک، این همکاری شامل تامین مالی از طریق اسپانسری تیم، قرارداد و همچنین حق استفاده از نام تجاری و تایید انحصاری سوخت و روانکارهای آرامکو است. خودروساز بریتانیایی که نام آن مترادف با فیلم‌های جیمز باند است، پس از 61سال غیبت در مارس 2021 در گرندپری بحرین به مسابقات فرمول‌یک بازگشت. پس از اعلام این خبر، تیم فرمول‌یک جدیدی با نام Aston Martin Aramco Cognizant Formula One اعلام حضور کرد. این اتحاد تکمیل‌کننده وضعیت آرامکو به‌عنوان حامی استراتژیک جهانی فرمول‌یک است. این رویداد برتر مسابقات اتومبیلرانی با بیش‌از 1.9میلیارد طرفدار در سراسر جهان به عنوان یکی از برترین بسترها برای تبلیغات شناخته می‌شود.
تلاش‌های مشترک تحقیق‌وتوسعه، پشتوانه تلاش‌های این تیم برای دستیابی به اهدافی همچون موفقیت در فرمول‌یک خواهد بود و تا سال 2025 به طور کامل از سوخت‌های پایدار تامین شود. احمد الخویتر، مدیر ارشد فناوری آرامکو گفت: «بسیار هیجان‌زده هستیم که با چنین نام مشهوری در صنعت خودرو برای پیشرفت فناوری موتوراسپرت همکاری کنیم.» محمد القحطانی، معاون ارشد شرکت بخش پایین‌دستی آرامکو نیز افزود: «این همکاری نشان‌دهنده تلاش‌های آرامکو برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در صنایع جهان همچون خودرو و حمل‌ونقل است. جاه‌طلبی ما در عرضه سوخت و روانکارهای درجه‌یک به صنعت خودرو در سطح جهانی است و همکاری ما با تیم آستون‌مارتین به افزایش آگاهی از این محصولات با کیفیت کمک می‌کند.» مارتین ویتمارش، مدیر اجرایی گروه تکنولوژی‌های عملکردی آستون‌مارتین گفت: «برنده شدن در فرمول‌یک به مونتاژ و مدیریت مواد مناسب به روش بهینه بستگی زیادی دارد. آرامکو یک شرکت نوآور است و تخصص فوق‌العاده‌ای در فناوری‌ دارد که کمک بسیار ارزشمندی در بهبود عملکرد و ارائه موفقیت‌های آینده تیم فرمول یک آستون‌مارتین آرامکو کوگنیزانت خواهد کرد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =