آپولوتایر

آپولوتایر سازنده پیشرو هندوستانی از برگزاری فصل دوم رقابت United We Play به‌عنوان آزمایش‌های انتخابی تیم منچستریونایتد انگلستان خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»، آپولوتایر سازنده پیشرو هندوستانی از برگزاری فصل دوم رقابت United We Play به‌عنوان آزمایش‌های انتخابی تیم منچستریونایتد انگلستان خبر داد. باتوجه به مقررات و محدودیت‌های مربوط به بیماری کووید-19، این برنامه عمومی از فوریه 2022 آغاز می‌شود و تا آوریل سال جاری ادامه خواهد داشت. مربیان آپولوتایر و مدرسه فوتبال منچستریونایتد از طریق دو آزمایش انتخابی، 3 تا 5 فوتبالیست جوان را برای بازدید از ورزشگاه نمادین اولدترافورد در منچستر و همچنین فرصتی برای شرکت در یک جلسه تمرینی با فوتبالیست‌های این تیم انتخاب خواهند کرد.
فصل دوم رویداد United We Play با تعامل مجازی با دیمیتار برباتوف، اسطوره منچستریونایتد راه‌اندازی شد، جایی که او در مورد اهمیت توسعه مردمی و ابتکاراتی مانند United We Play که فوتبالیست‌های جوان را به شرکت در ورزش تشویق می‌کند، صحبت کرد.
هرچند محدودیت‌ها در اطراف محل برگزاری این رویداد برقرار هستند اما آپولوتایر مسترکلاس‌های آنلاین را برگزار می‌کند که همراه با چالش‌های مهارتی و البته جوایز هیجان‌انگیز زیادی خواهد بود. به‌عنوان آغاز این رویداد، کارگاه‌های آنلاین با دنیس اروین برگزار شدند و بازیکنان را با فلسفه تمرینی منچستریونایتد آشنا کردند. این رویداد را می‌توان ابتکاری ازسوی آپولوتایر و منچستریونایتد به‌منظور حمایت از فوتبالیست‌های جوان در هند با در اختیار گذاشتن بستری برای نمایش مهارت‌هایشان دانست. در فصل اول United We Play، بیش‌از 4000 بازیکن از سراسر هندوستان در یک برنامه ترکیبی شامل آزمایش‌هایی روی زمین و جلسات مجازی با مربیان مدارس فوتبال منچستریونایتد شرکت کردند. در پایان فصل اول، 4 بازیکن خوش‌شانس با مارکوس راشفورد؛ ستاره منچستریونایتد در یک تماس مجازی غافلگیرانه برای حضور در تمرینات حرفه‌ای پذیرفته شدند. فصل دوم United We Play در 19 بازار هند، در یک قالب ترکیبی شامل 10 کارگاه مجازی و مسترکلاس در 12منطقه و یک مرحله روی چمن در 8 منطقه، طی دو مرحله با دسترسی بالقوه به بیش از 6000 نوجوان مستعد برگزار خواهد شد. بازیکنان مشتاق به‌عنوان بخشی از United We Play با مربیان هندی در یک برنامه توسعه زیر نظر مربیان مدرسه فوتبال منچستر یونایتد فعالیت خواهند کرد. پس از این مرحله آنها اولین دوره آزمایشی را برای لیست کوتاه بازیکنان برتر از هر منطقه انجام خواهند داد. مرحله دوم آزمایشی توسط مربیان مدرسه فوتبال منچستر یونایتد انجام خواهد شد که 5 بازیکن را انتخاب خواهند کرد. باتوجه به کمک هزینه سفر، بازیکنانی که در فهرست نهایی قرار می‌گیرند یک‌بار در زندگی خود فرصتی برای بازدید از اولدترافورد به‌منظور شرکت در فعالیت‌های هیجان‌انگیز مانند تجربه روز مسابقه، جلسه تمرین با مربیان مدرسه فوتبال منچستریونایتد و تعامل با بازیکنان افسانه‌ای این تیم را خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =