هایپرکار

هایپرکار به‌عنوان بزرگ‌ترین و جامع‌ترین فروشگاه لوازم و قطعات انواع خودرو آماده است برای فروش اقساطی کالا به‌کارمندان با ارگان‌های مختلف قرارداد ببندد و حتی قطعات مورد نیاز تعمیرکاران را نیز به‌صورت اقساطی در اختیارشان بگذارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،هایپرکار به‌عنوان بزرگ‌ترین و جامع‌ترین فروشگاه لوازم و قطعات انواع خودرو آماده است برای فروش اقساطی کالا به‌کارمندان با ارگان‌های مختلف قرارداد ببندد و حتی قطعات مورد نیاز تعمیرکاران را نیز به‌صورت اقساطی در اختیارشان بگذارد. این را فرشاد رمضانی، مدیرعامل شرکت «ایرانیان روور خودرو» در دومین بخش از گفت‌وگوی خود با روزنامه «دنیای‌خودرو» می‌گوید و ضمن تاکید بر قرارداد مشترک هایپرکار با ارگان‌هایی مانند ارتش، ‌شهرداری تهران،‌ ناجا و تاکسیرانی برای فروش اقساطی قطعات خودرو به‌پرسنلشان، ‌آمادگی دارد با دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها نیز قرارداد منعقد کند. وی درخصوص نحوه فروش اقساطی کالا و خدمات به‌کارکنان ارگان‌های طرف قرارداد با هایپرکار می‌گوید: «درحال حاضر بیش از هشت‌میلیون نفر مشتری طرح اعتباری هایپرکار هستند و از طریق کارت‌های اعتباری که در اختیار دارند و برایشان سقف اعتبار تعیین شده است، از فروشگاه خرید می‌کنند و درصورت نیاز خودرویشان به‌تعمیر می‌توانند از خدمات تعمیرگاه مستقر در حاشیه فروشگاه نیز استفاده کنند.»

50 میلیون‌تومان اعتبار برای کارمندان طرف قرارداد
رمضانی یکی از ابتکارات هایپرکار را عقد قرارداد همکاری با ارگان‌ها و سازمان‌هایی مانند ارتش، ‌نیروی‌انتظامی، ‌شهرداری و تاکسیرانی می‌داند و می‌گوید: «براساس تعریف سازمان طرف قرارداد، هریک از پرسنل بین پنج تا 50 میلیون‌تومان اعتبار دریافت می‌کنند و می‌توانند با اعتباری که در دست دارند، از خدمات هایپرکار و تعمیرگاه آن استفاده کنند. هزینه خرید این افراد توسط واحد حسابداری سازمان متبوعشان در قالب اقساط سه تا 12 ماهه از حقوقشان کسر می‌شود.»

فروش اقساطی قطعه برای مکانیک‌ها
اگر مکانیک هستید و با خودروهای مختلف کار می‌کنید نگران نباشید. اینجا در هایپرکار از بوگیر تا گلگیر را برای پراید تا پورشه تامین می‌کنند. آن نیز به‌صورت اقساطی تا سود شما هم از همکاری با هایپرکار به‌دلیل نرخ‌ پایین قطعات بالا برود و هم شرایط بازپرداخت راحت‌تری داشته باشید. فرشاد رمضانی با اعلام این نکته و دعوت از تعمیرگاه‌داران برای خرید از هایپرکار می‌گوید: «برای این گروه از مشتریان با یکی از بانک‌ها قراردادی منعقد شده است و هرتعمیرگاه می‌تواند برای خرید از هایپرکار از وام 100 میلیون‌تومانی که روی جواز کسبش پرداخت می‌شود استفاده کند. در بحث فروش آنلاین نیز مکانیک‌ها در اولویت هستند تا بتوانند به‌صورت روزانه قطعات مورد نیاز را برای خودروهایی که درتعمیرگاه پذیرش کرده‌اند با قیمت مناسب،‌ یکجا و البته اقساطی از هایپرکار خریداری کنند.»

جشنواره‌های ویژه فروش با تخفیف زیاد
مدیرعامل شرکت ایرانیان روور خودرو اشاره‌ای نیز به‌برگزاری جشنواره‌های فروش هفتگی در هایپرکار می‌کند و می‌گوید: «ما در هایپرکار به‌صورت هفتگی برای هر خودرو فروش ویژه برگزار می‌کنیم. به‌عنوان مثال یک هفته جشنواره خانواده پراید داریم و در طول این مدت روغن‌موتور، ‌فیلتر،‌ لاستیک و دیگر قطعات مصرفی پراید را با تخفیفی بیشتر از روزهای عادی به‌مشتری‌ها عرضه می‌کنیم. محدود بودن زمان فروش نیز به‌این دلیل است که قیمت پایین در هایپرکار، بر بازار فروش مویرگی و عوامل فروش شرکت‌های تولیدکننده ‌تاثیر منفی نگذارد. اما مهم این است که تخفیف هایپرکار دائمی است و هر روزی که به‌آن مراجعه کنید، اقلام مصرفی یکی از خودروهای پرتیراژ داخلی شامل تخفیف است.»

15 شعبه دیگر در راه است
وقتی از طرح توسعه این فروشگاه در آینده می‌پرسم، ‌فرشاد رمضانی با لبخندی از سر رضایت می‌گوید: «هدف ما توسعه هرچه‌بیشتر این فروشگاه‌ها برای رفاه بیشتر مردم است. به‌همین منظور تا پایان سال 1401 سه‌فروشگاه با همین مقیاس یعنی حداقل 14 هزار مترمربع زیربنا در سه‌ضلع شمالی، ‌غربی و جنوبی تهران افتتاح خواهد شد. به‌جز تهران در 12 مرکز استان نیز فروشگاه‌های هایپرکار فعال می‌شوند تا نگاه جدیدی به‌بازار لوازم و قطعات‌یدکی خودرو درکشور ایجاد شود.»

«آنی سرویس»؛ ‌برند تعمیرگاهی هایپرکار
رمضانی با تاکید بر این‌که درتمام 16 شعبه هایپرکار درکشور یک تعمیرگاه بزرگ دیده می‌شود و خدمات تخصصی خودرو را به‌مشتریان ارائه خواهد داد، از طرح ایجاد مراکز سرویس سریع در نزدیکی هر فروشگاه خبر داد و گفت: «این مراکز آنی‌ سرویس نام دارند و در 15 تا 20 مرکز بسته به‌ظرفیت منطقه در اطراف هر فروشگاه ایجاد خواهد شد. علاوه‌بر این سرویس خدمات درمحل آنی سرویس نیز به‌عنوان بخشی از شبکه خدمت‌رسانی هایپرکار درحال فعالیت است و به‌مرور با توسعه ناوگان بر ظرفیت آن افزوده خواهد شد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =