باتری نیوورسک

برند نیوورسک در راستای تامین باتری خودروهای سبک، نیمه‌سنگین و سنگین با بهره‌گیری از تولیدات شرکت صباباتری با گارانتی ارزنده درسطح کشور و استان خوزستان اقدام کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،باتری خودرو یکی از قطعات کلیدی و پرمصرف محسوب می‌شود که باید در زمان انتخاب آن علاوه‌بر بحث صرفه‌جویی درهزینه، کیفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب را نیز مد نظر قرار داد تا از مشکلات بعدی همچون روشن نشدن خودرو و غیره درامان ماند. البته آنچه به‌آن اشاره شد، دربرخی مناطق کشور به‌دلیل شرایط خاص آب‌وهوایی و جوی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. درواقع درمناطق جنوبی کشور به‌دلیل گرما و رطوبت شدید، نیازمند باتری‌هایی با کیفیت و کارایی بالا هستیم و در این زمینه برند نیوورسک که تمرکز اصلی خود را روی شرایط جوی مناطق جنوبی گذاشته ضمن عرضه محصولی با کیفیت به‌عنوان نماینده شرکت صباباتری، خدمات پس از فروش بسیار مناسبی را نیز ارائه می‌کند. درهمین زمینه با احسان چاروسائی، صاحب برند نیوورسک و نماینده یکی از بهترین محصولات شرکت صباباتری درکشور به‌گفت‌وگو پرداختیم. برند نیوورسک در راستای تامین باتری خودروهای سبک، نیمه‌سنگین و سنگین با بهره‌گیری از تولیدات شرکت صباباتری با گارانتی ارزنده درسطح کشور و استان خوزستان اقدام کرده است.

ابتدا درخصوص ورود خود به‌بحث عرضه باتری توضیح دهید.
باتری‌سازی و پخش آن شغل پدری من بوده و ایشان از سال 1356 در این حوزه فعالیت داشته‌ و ما ادامه‌دهنده حرفه پدرم هستیم. از سال 1381 به‌صورت کامل در زمینه پخش باتری‌های ایرانی و خارجی در آبادان و خرمشهر و حومه فعال بوده‌ایم و از سال 1385 به‌صورت استانی کار را جلو بردیم و از سال 1399 اهداف ارزشمندی را دنبال می‌کنیم که ارائه محصول صباباتری تحت‌نام برند نیوورسک برای کل کشور در سال 1401 از جمله آن‌هاست.
چرا صبا را برای همکاری انتخاب کردید؟
ما برند نیوورسک را دراختیار داریم و درخصوص تولید و توزیع برند فوق با شرکت صباباتری همکاری می‌کنیم. با توجه به‌قبضه کردن بازار در گذشته توسط باتری‌های خارجی به‌دلیل قیمت بالا و ارائه کالایی بدون خدمات و گارانتی، درقالب حمایت از کالای ایرانی و درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی هدفگذاری ارزشمندی داشتیم که با تیم فنی شرکت صباباتری برای تولید این برند ارزنده جلسات جامع و متعددی را برگزار کردیم. با توجه به‌عطش وتمایل بازار به‌استفاده از ‌برند خارجی و به‌دلیل عدم‌ارائه محصولی ارزنده که دارای خدمات و پشتیبانی مناسبی باشد و درنهایت با توجه به‌شرایط خاص جوی کشور، برند نیوورسک با ارزیابی موارد مذکور شکل گرفت و در کل کشور با ارائه خدمات گارانتی و پشتیبانی عالی توسط شعب نمایندگان ما محصولاتش توزیع و ارائه می‌شود.

قیمت باتری‌ را درشرایط موجود چگونه ارزیابی می‌کنید؟
در یک سالی که ما این برند را در بازار و به‌خصوص درمناطق جنوبی ارایه می‌دهیم، توانسته‌ایم به‌سهم بسیار مناسبی در بازار فروش دست پیدا کنیم. یکی از مزیت‌های مهم همکاری با صبا کنترل قیمت‌هاست و درسال‌های اخیر به‌رغم این‌که بهای قطعات خودرو تا حد زیادی افزایش یافته، اما شرکت صباباتری با اتخاذ سیاست‌های راهبردی قیمت را در بازار کنترل و از افزایش آن جلوگیری کرده است.

تولید و توزیع سالانه شرکت شما چه‌میزان است؟
دراهداف کوتاه‌مدت با شرکت صباباتری با 80 هزار دستگاه باتری کار را آغاز کردیم و امروز به‌رقمی بیش از 80 هزار دستگاه رسیده‌ایم.

برنامه شما برای سال آینده چیست و آیا قرار است این رقم افزایش یابد؟
برای اهداف بلندمدت درراستای حمایت از حقوق مصرف‌کننده و جلب رضایت مشتری ان‌شاءالله از سال آینده به‌دنبال افزایش تولید با استفاده از تکنولوژی‌های جدید هستیم. همچنین قصد داریم محصولات و برند ایرانی را در این منطقه به‌مشتریان بشناسانیم. درنهایت کوشش می‌کنیم با پیروی از خط‌مشی شرکت صبا باتری برای برند نیوورسک این میزان فروش را با ارائه خدمات بهتر به‌چند برابر برسانیم.

درمقایسه با برندهای خارجی محصول شما از چه‌جایگاهی برخوردار است و آیا می‌تواند با آن‌ها رقابت کند؟
درصورت مقایسه محصول صباباتری با برندهای خارجی، با توجه به‌این‌که شرکت صباباتری از نخستین تولیدکنندگان انواع باتری از زمان هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با درنظر گرفتن استانداردهای بین‌المللی است، محصول آن به‌روز بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است؛ تا جایی که با برندهای خارجی‌ نه‌تنها برابری می‌کند، بلکه از جهاتی از آن‌ها پیشی می‌گیرد و کالایی بسیار خوب و با کیفیت ارائه می‌دهد که این برای مصرف‌کننده اهمیت زیادی دارد. تولیدات شرکت صباباتری و استفاده از بهترین شاخص‌های توسعه‌ای و به‌روز در برند نیوورسک سبب شده است مشتریان جذب این برند شوند.

دلیل فعالیت بیشتر شما در جنوب کشور چیست؟
طراحی برند نیوورسک به‌گونه‌ای است که توانسته درشرایط خاص و گرمای طاقت‌فرسای جنوب با 16 ماه گارانتی رضایت مشتریان را حاصل کند و درشرایط گرمسیری حرف برای گفتن دارد و کارخانه خدمات پس از فروش را به‌شکل مناسبی ارائه می‌دهد که این رضایت مصرف‌کننده را از هر نظر فراهم می‌کند. امروز قیمت باتری خارجی بسیار بالاست و اختلاف آن با محصول برند نیوورسک بسیار زیاد است.

آیا میزان برگشتی‌ها نسبت به‌گذشته تغییر کرده است؟
بله؛ با استفاده از تکنولوژی‌های جدید میزان برگشتی‌های شرکت نسبت به‌گذشته به‌شدت کاهش یافته است. کیفیت محصولات صباباتری زمانی که برای برند نیوورسک گارانتی ارائه می‌داد، افزایش یافت و همین امر سبب شد برگشتی‌های کمتری داشته باشیم.

محصولات شما از نظر آمپر در چه ردیف‌هایی تولید می‌شود؟
محصولات ما شامل تمام آمپرها از جمله 50m1 تا 200 آمپر است و در کل کشور توزیع می‌شود.

به‌طور کلی از ابتدای سال تا امروز وضعیت بازار را چطور ارزیابی می‌کنید؟
قیمت‌ها درسال جاری افزایش داشته؛ اما صباباتری معتقد به‌افزایش بی‌رویه قیمت‌ نیست و به‌طور کلی می‌توان وضعیت بازار را خوب ارزیابی کرد. این درحالی است که بهای باتری به‌طور کلی درمقایسه با خودرو و سایر قطعات آن افزایش چندانی نداشته و درحالی از ابتدای سال تاکنون سایر قطعات خودرو تقریبا 20 تا 30 درصد گران شده است که این رقم در بازار باتری به 10 درصد می‌رسد.

آیا فروش اینترنتی نیز دارید؟
در این زمینه هم اقداماتی انجام داده‌ایم. نصب رایگان، ارسال با پیک و تست رایگان از جمله اقدامات ما در این بخش است و اگر باتری گارانتی داشته باشد، خدمات درمنزل نیز ارائه می‌شود.

خدمات رایگان مخصوص جنوب کشور است یا درتمام نقاط کشور ارائه می‌شود؟
بیشتر این خدمات درجنوب کشور ارائه می‌شود و با هدف ارائه خدمات بهتر تمرکز خود را درمناطق جنوبی کشور گذاشته‌ایم. ما درشهرهایی از جمله آبادان، اهواز و خرمشهر نمایندگی داریم و همچنین از نمایندگانی درسطح استان برخورداریم.
درزمینه گارانتی نیز در استان خوزستان و جنوب کشور توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. طراحی و بسته‌بندی باتری نیز مشابه محصولات خارجی است و به‌رغم این‌که درجنوب کشور اجناس خارجی تقاضای زیادی دارد، اما عملکرد ما به‌گونه‌ای بوده که توجه مشتری را از برند خارجی معطوف بر محصول داخلی کرده‌ایم و به‌این ترتیب فروشمان تا حد چشمگیری افزایش یافته است.

آیا برای عرضه برند دیگری هم برنامه دارید؟
درصورتی که بخواهیم درسال‌های آینده برندی را عرضه کنیم، ترجیح می‌دهیم کارمان را با صباباتری پیش ببریم. پرسنل شرکت ما را نیز جوانان تشکیل می‌دهند؛ چراکه معمولا آن‌ها پشتکار و ایده‌های نابی دارند و درهمین محدوده 20 نفر را به‌کار گرفته‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =