کد خبر: 239308
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۵
تویوتا لیفتراکی

بخش متریال و حمل شعبه انگلستان بزرگ‌ترین خودروساز دنیا نسخه تمام‌برقی از لیفتراک تویوتا را معرفی کرده که در سری کانتربلید قرار می‌گیرد؛ محصولاتی که برای حرکت آن‌ها امکان استفاده از باتری‌های لیتیوم-یون،‌ هیدروژنی و سرب-اسید وجود دارد. 

به گزارش «اخبار خودرو»، بخش متریال و حمل شعبه انگلستان بزرگ‌ترین خودروساز دنیا نسخه تمام‌برقی از لیفتراک تویوتا را معرفی کرده که در سری کانتربلید قرار می‌گیرد؛ محصولاتی که برای حرکت آن‌ها امکان استفاده از باتری‌های لیتیوم-یون،‌ هیدروژنی و سرب-اسید وجود دارد.
این محصول برای استفاده در هر دو محیط داخل و خارج کارگاهی مناسب‌سازی شده است و مدل ترایگو ۸۰ از انواع ۸۰ ولتی سری کانتربلید به‌حساب می‌آید که برای نخستین‌بار امکان استفاده از سه‌نوع مختلف باتری با فناوری‌های مختلف برای آن فراهم شده است. البته مشتریانی که باتری لیتیومی را انتخاب می‌کنند گزینه‌های بیشتری دراختیار خواهند داشت و می‌توانند دو نوع بسته باتری هوشمند را براساس راهکارهای باتری لیتیوم-یون با چگالی بالای تویوتا انتخاب کنند. این انعطاف‌پذیری کاربران را قادر می‌سازد ترکیب باتری لیتیوم-یون و نوع شارژر را که برای هرکاربرد خاصی مناسب است، ارائه کنند. علاوه‌بر باتری‌های لیتیوم-یون و سرب-اسید، تویوتا ترایگو80 با سلول‌های سوختی هیدروژنی نیز عرضه شده است. برای کاربرانی که از تامین هیدروژن در محل کار خود بهره‌مند هستند، سلول‌های سوختی را می‌توان تنها درچند دقیقه سوخت‌گیری هیدروژنی کرد و امکان کارکرد بدون آلایندگی را برای این لیفتراک تویوتا فراهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =