موتوراسپرت فالکن

تیم فالکن موتوراسپرت اعلام کرد دو پورشه 911 GT3 R و یک گاراژ متشکل از هشت راننده را برای مسابقه 24ساعته سالانه به بخش نوردشلایف پیست نوربرگ‌رینگ خواهد فرستاد.

به گزارش «اخبار خودرو»،رنگ‌آبی نمادین فالکن برای فصل 2022 دوباره به «جهنم‌سبز» بازخواهد گشت.تیم فالکن موتوراسپرت اعلام کرد دو پورشه 911 GT3 R و یک گاراژ متشکل از هشت راننده را برای مسابقه 24ساعته سالانه به بخش نوردشلایف پیست نوربرگ‌رینگ خواهد فرستاد. فالکن در فصل 2022 ترکیبی قوی از جوانان و راننده‌های باتجربه است که توسط کلاوس باچلر، سون مولر و مارتین راگینگر به‌عنوان اعضای همیشگی فالکن مدیریت می‌شوند. باچلر از سال 2017 برای فالکن مسابقه می‌دهد و بخشی از اولین برد فالکن در مسابقات استقامت سال 2018 در سری NLS (که قبلا به نام VLN شناخته می‌شد) به حساب می‌آید. راگینگر را می‌توان بخش جدایی‌ناپذیر تیم دانست. این مرد اتریشی از زمانی که تیم فالکن در سال 2011 به یکی از تیم‌های همکار پورشه تبدیل شد، در پیست نوربرگ‌رینگ با تایرهای فالکن رقابت کرده است. امسال راگینگر دوازدهمین کمپین استقامت خود را آغاز خواهد کرد و همچنان به پیروزی در مسابقه 24ساعته نوربرگ‌رینگ فکر می‌کند. همین امر در مورد راننده کارخانه‌ای پورشه در فالکن یعنی سون مولر نیز صدق می‌کند زیرا او هم چند سال است که در تیم فالکن حضور دارد. این راننده 30ساله چندبار در این تیم به سکو رسیده؛ او آخرین‌بار در فینال فصل گذشته با مارتین راگینگر به سختی رقابت ‌کرد اما متاسفانه سکو را از دست داد. اعضای معمولی تیم فالکن‌ را پنج راننده بسیار موفق سری GT تشکیل خواهند داد. یکی از آنها جکسون ایوانز، راننده تازه‌وارد تیم است که سال گذشته مجوز مسابقه در Nordschleife را دریافت کرد. البته این نیوزیلندی تازه‌وارد برای اولین‌بار رقابت در نوربرگ‌رینگ را تجربه می‌کند، اما تجربه زیادی در مسابقه با پورشه در سراسر جهان دارد. در سال‌های اخیر، ایوانز در رقابت‌های خودروهای تک‌ساز ازجمله سوپرکاپ موبیل‌وان پورشه و همچنین چند سری از مسابقات قهرمانی جهانی فرمولاوان نیز موفق بوده است. لارس کرن، راننده توسعه پورشه در سال 2022 پس از پیوستن به این تیم در پایان فصل 2021 به همکاری خود با فالکن ادامه می‌دهد. او در خانه خود در نوردشلایف، رکوردهای دور پیاپی متعددی را در «جهنم سبز» به ثبت رسانده؛ آلسیو پیکاریلو بلژیکی نیز پس از رقابت با فالکن در سال گذشته؛ برای اولین رقابت خود در نوربرگ رینگ 24 ساعته بازگشته است.
ترکیب رانندگان در طول فصل، متفاوت خواهد بود و قبل از هر مسابقه اعلام خواهد شد. مسابقات استقامت نوربرگ‌رینگ از 26 مارس 2022 آغاز خواهد شد. اما مسابقه برجسته پایان سال که مسابقه 24ساعته افسانه‌ای در نوربرگ‌رینگ است، از 25 تا 29 می 2022 برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =