کد خبر: 239657
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
قرعه کشی

گروه صنعتی ایران خودرو دومین طرح فروش ویژه مادران را هم زمان با سی و چهارمین فروش فوق‌العاده محصولات از روز سه‌شنبه به مدت سه روز اجرا کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،گروه صنعتی ایران خودرو دومین طرح فروش ویژه مادران را هم زمان با سی و چهارمین فروش فوق‌العاده محصولات از روز سه‌شنبه به مدت سه روز اجرا کرده است.

در این دو طرح، سه محصول پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای، راناپلاس و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه می‌شود.

در طرح فروش ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از 19 آبان ماه امسال به بعد است، فراهم شده است.

در صورتی‌که تعداد متقاضیان بیش از ظرفیت ثبت نام باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه کشی تعیین خواهند شد. در نخستین فروش ویژه مادران که در هفته گذشته اجرا شد، به دلیل بالا بودن متقاضی، مشتریان به صورت قرعه کشی انتخاب شدند.

قرعه کشی هر دو طرح فروش فوق العاده و ویژه مادران، فردا شنبه 21 اسفندماه ساعت 10 صبح اجرا خواهد شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم صمدی مقدم IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    خوب
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    خاک تو سر ایران خودرو، نتیجه قرعه کشی سری قبل طرح فروش ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رو همین امروز اعلام کرده! یعنی بعد از اتمام ثبت نام سری دوم فروش!!! چرا باید یک هفته طولش می داد و چرا هنوز نتیجه قبلی رو اعلام نکرده، مجدد ثبت نام کرده؟؟؟ ما فکر کردیم حتما اسم مون دراومده و ثبت نام نکردیم ولی امروز صبح دیدم که زده «برنده نشده اید»!
  • عباس خانجانخانی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    اگر ایران خودرو به خانوادهای که تا کنون هچکدام از افراد ان خودرو نداشتن خودرو میدداد عدالت برقرار میشد
  • hs IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    از اول تا حالا نوشتم خدا کنه این اخرین بار بیفته ماهم ادم هستیم
  • جواد IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    چی بگم والا.شما فکر کن یعنی مادری که یکم آبان یا هجدهم آبان فرزندش بدنیا اومده از این طرح محرومه.اصلا چه دلیلی داشته که از نوزدهم آبان طرح گذاشتن.چرا از اول سال۱۴۰۰نذاشتن.واقعا متاسفم.من از روزی که خودمو یادمه توی صف شیر و پنیر و نون و روغن و شکرو.....نگم براتون.الانم که به صورت مدرن داریم توی صف هستیم....

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =