یزدتایر

با حضور میهمانان در سالن کنفرانس مجتمع، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست دکتر فاطمی، استاندار یزد به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات پیش روی شرکت یزدتایر و پروژه طرح توسعه آن «کارخانه تدبیرتایر» برگزار شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،روز پنجشنبه 12اسفندماه، «مجتمع صنایع لاستیک یزد» میزبان دکتر فاطمی، استاندار یزد؛ دکتر عظیمی، معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری یزد؛ دکتر علمدار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان؛ مهندس عزالدینی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد و جمعی از مدیران ارشد ادارات، نهادها و بانک‌های استان یزد بود. در ابتدای این بازدید، استاندار و هیات همراه با مشایعت دکتر گنجی، رئیس هیات‌مدیره و دکتر ستوده، مدیرعامل شرکت یزدتایر؛ مهندس افخمی، مدیرعامل کارخانه تدبیرتایر و جمعی دیگر از مدیران مجتمع صنایع لاستیک یزد از طرح توسعه شرکت یزدتایر «کارخانه درحال احداث تدبیرتایر» واقع در منطقه ویژه اقتصادی یزد دیدن کردند و با توضیحات مهندس افخمی از مراحل آماده‌سازی زیرساخت‌ها و پیشرفت پروژه مطلع شدند. دکتر فاطمی ضمن ابراز خرسندی از سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رازی برای ساخت دومین کارخانه تولید لاستیک در شهر یزد، این پروژه را در ایجاد کارآفرینی و اشتغال در استان مهم دانست و بیان کرد از هر تلاشی برای تکمیل و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این کارخانه حمایت خواهد کرد.
در ادامه استاندار و هیات همراه با حضور در مجتمع صنایع لاستیک یزد از خطوط مختلف تولید و کنترل کیفیت لاستیک و امکانات، تجهیزات و توانایی‌های شرکت یزدتایر در تولید لاستیک باکیفیت داخلی بازدید کردند و از نزدیک با مراحل گوناگون ساخت لاستیک رادیال آشنا شدند و در جریان روند اطمینان از کیفیت در مجتمع صنایع لاستیک یزد قرار گرفتند.
سپس با حضور میهمانان در سالن کنفرانس مجتمع، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست دکتر فاطمی، استاندار یزد به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات پیش روی شرکت یزدتایر و پروژه طرح توسعه آن «کارخانه تدبیرتایر» برگزار شد.
در این جلسه دکتر ستوده ضمن برشمردن موفقیت‌ها و افتخارات کسب‌شده توسط شرکت یزدتایر در زمینه تولید و صادرات محصول باکیفیت به‌رغم تحریم‌ها، مشکلات شیوع بیماری کرونا و تنگناهای اقتصادی در سال 1400؛ به مهم‌ترین موانع و چالش‌های پیش روی تولید ازجمله کمبود نقدینگی، پایین بودن سقف تسهیلات بانکی، موانع انتقال ارز و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات، جهش ناگهانی قیمت حامل‌های انرژی، عدم ثبات سرمایه‌های انسانی، مشکل تامین آب و ... اشاره کرد و خواستار حمایت استاندار و همکاری سازمان‌های دولتی استان در رفع این موانع و مشکلات شد. استاندار یزد طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجتمع صنایع لاستیک یزد به‌عنوان یکی از صنایع بزرگ، پویا و روبه رشد استان، از آن به مثابه یک شهر کوچک یاد و از مشاهده امکانات، تجهیزات، نظم و پاکیزگی و نیروهای انسانی جوان و فعال آن اعلام رضایت کرد.
دکتر فاطمی با اعلام اینکه تمام مسائل مطرح‌شده به‌عنوان موانع پیش روی تولید در این مجموعه را مدنظر قرار خواهد داد؛ دستور پیگیری مواردی را که در سطح استان قابل‌حل هستند، به‌عنوان مصوبات جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تا حصول نتیجه صادر کرد. همچنین برای پیگیری موانع و مشکلاتی که نیاز به رفع و رجوع در سطح ملی دارند، از طریق نامه‌نگاری و تشکیل جلسات مشترک با مقامات مربوطه کشوری، قول مساعد داد.
در پایان بازدید طبق روال معمول در مجتمع صنایع لاستیک یزد، به رسم یادبود و به نشانه پایبندی به حفظ و صیانت از محیط‌زیست در کنار امر تولید، به دست دکتر فاطمی، استاندار یزد؛ در محوطه مجتمع، یک نهال زیتون به یادگار غرس شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =