کد خبر: 239763
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
امداد خودرو

طرح امداد نوروزی شرکت مدیران‌خودرو از صبح امروز ۲۶ اسفندماه به اجرا در آمد و به مدت ۱۷ روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش اخبار خودرو، محمدحسن گرمان، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران‌خودرو با اعلام آغاز رسمی طرح امداد نوروزی این شرکت، گفت: طرح امداد نوروزی مدیران خودرو از ساعت ۸ صبح امروز ۲۶ اسفندماه آغاز شده است و تا ساعات پایانی روز ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۱ در جریان خواهد بود و در روز ۱۴ فروردین نیز در قالب خدمات امدادی جاری ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از اختصاص یک بسته هدیه نوروزی به امدادخواهان در سراسر کشور خبر داد و افزود: در این طرح به امدادخواهان یک بسته هدیه از طرف شرکت مدیران خودرو اهدا می‌شود. همچنین در پایان هر روز کاری نیز به قید قرعه یک هدیه ویژه به امدادخواهان همان روز به رسم یادبود و قدردانی اهدا خواهد شد.

گرمان تعداد خودروهای فعال در این طرح را ۱۱۳ دستگاه اعلام و تصریح کرد: نمایندگی‌های مجاز مدیران‌خودرو در ۳۱ استان کشور نیز در ورودی شهرها آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز بتوانند در کمترین زمان، خدمات متناسب با نیاز مشتریان را ارائه کنند. همچنین مرکز تماس خدمات پس از فروش مدیران‌خودرو با شماره ۰۲۱۴۷۶۵۱ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت پیام و اعزام خودرو امدادی به محل امدادخواهان است.

مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران‌خودرو با تاکید بر حساسیت شرکت بر تامین مضاعف قطعات مورد نیاز در ایام نوروزی و طرح امداد نوروزی مدیران خودرو، اظهار داشت: برای نیل به این هدف بسته‌های ویژه‌ قطعات و لوازم یدکی در نظر گرفته شده است که به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو در سراسر کشور ارسال می‌شود تا نگرانی از بابت تامین قطعات وجود نداشته باشد.

وی تمرکز ارائه خدمات در طرح امداد نوروزی مدیران‌خودرو را بر روی رفع نقص خودرو در محل اعلام و بیان کرد: چنانچه خودرو امدادخواه به دلیل نقص فنی امکان تعمیر در محل نداشته باشد، خودرو به نمایندگی منتقل شده و ارائه خدمات در نمایندگی انجام می‌شود و اگر به هر دلیلی خودرو نیاز به توقف طولانی‌مدت داشته باشد، خودرو جایگزین برای رسیدن به مقصد در اختیار امدادخواه قرار خواهد گرفت.

گرمان در پایان خاطرنشان کرد: همان‌گونه که برای نمایندگی‌های سراسر کشور بسته ویژه قطعات در نظر گرفته شده است، ناوگان امدادی مدیران‌خودرو نیز با طیف گسترده‌تری از قطعات تجهیز شده تا بتوانند تعمیر و راه‌اندازی خودرو در محل را با گستره بیشتری انجام دهند و تا حد امکان از انتقال خودرو به محل نمایندگی جلوگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =