کد خبر: 239859
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴
وین فست

حال خودروساز جدید ویتنام یعنی وین فست تصمیم دارد خط تولید خودروهای خود را در ایالت کارولینای شمالی احداث کند و خودروهای خود را در این ایالت تولید کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمتر کسی است که نام جنگ آمریکا و ویتنام را نشنیده باشد. این درگیری به‌منظور حمایت از ویتنام جنوبی در مقابل دولت کمونیست ویتنام شمالی حادث شد که با سقوط ویتنام جنوبی و شکست آمریکا در جنگ پایان یافت. با این حال پس از گذشت چند دهه، کشور کمونیستی ویتنام به یکی از دوستان آمریکا تبدیل شده است. حال خودروساز جدید ویتنام یعنی وین فست تصمیم دارد خط تولید خودروهای خود را در ایالت کارولینای شمالی احداث کند و خودروهای خود را در این ایالت تولید کند. شرکت ویتنامی وین فست کارخانه خود را در شهرستان چاتم واقع در کارولینای شمالی تاسیس خواهد کرد که هفت‌هزار و 500 فرصت شغلی نیز برای ساکنان این ایالت ایجاد خواهد شد.

«وین فست» در کارولینای شمالی کارخانه می‌سازد

در این کارخانه خودروهای برقی وین فست به‌همراه اتوبوس‌های الکتریکی تولید خواهند شد. فرآیند احداث کارخانه وین فست در سال 2024 به‌پایان خواهد رسید و این شرکت ویتنامی علاوه‌بر خودرو، باتری خودرو و سایر لوازم جانبی خودروهای برقی را نیز در این کارخانه تولید می‌کند. درحال حاضر دو خودرو برقی وین فست VF 8 و وین فست VF 9 از جمله محصولات شناخته‌شده این شرکت ویتنامی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =