کد خبر: 239988
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
ارزان‌ترین خودرو جهان

شرکت تاتا امیدوار بود که مدل نانو، ظهور دوم فولکس‌واگن بیتل باشد؛ اما این اتفاق نیفتاد. البته تاتا هرچندوقت یک‌بار امکانات جدیدی به‌آن اضافه می‌کرد تا مشتریان بیشتری را برای خرید این مدل ترغیب کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت تاتا امیدوار بود که مدل نانو، ظهور دوم فولکس‌واگن بیتل باشد؛ اما این اتفاق نیفتاد. البته تاتا هرچندوقت یک‌بار امکانات جدیدی به‌آن اضافه می‌کرد تا مشتریان بیشتری را برای خرید این مدل ترغیب کند. درنتیجه این شرکت تصمیم گرفت نسخه اسپیشال‌ادیشن آن را عرضه کند که امکانات بهتری نسبت به‌مدل اصلی داشت. اما ابتدا برای کسانی که با تاریخچه نانو آشنایی ندارند، کمی از ماجرای این مدل را بازگو می‌کنیم.

نسخه فول‌آپشن ارزان‌ترین خودرو جهان

تاتا نانو قرار بود رانندگان هندی را از شر اسکوترهای ناایمن خلاص کند. رانندگی با یک خودرو جدید سه‌هزار دلاری بهتر از جابه‌جایی با اتوبوس‌های شهری شلوغ بود. تاتا فکر می‌کرد چون فولکس‌واگن بیتل این هدف را محقق کرده است، نانو نیز موفق خواهد شد. تاتا فروش سالانه ۲۰۰ هزار یا بیشتر را برای نانو پیش‌بینی می‌کرد و اگرچه میزان پذیرش خودروهای ارزان طی چندسال گذشته حتی در کشورهای در حال توسعه افزایش‌ یافته است، اما تاتا حین تولید نانو بیش از حد صرفه‌جویی کرده بود. درهای خیلی نازک آن به‌هیچ‌عنوان بازدارندگی نداشتند و بنابراین وقتی بسته نبودند مدام به‌این طرف و آن طرف می‌رفتند.

نسخه فول‌آپشن ارزان‌ترین خودرو جهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =