کد خبر: 240230
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
دایون Y5

شاسی‌بلند دایون Y5 که سال گذشته توسط شرکت صنایع خودروسازی ایلیا به‌بازار معرفی شد، به‌تازگی در بخش طراحی و امکانات درون کابین به‌روزرسانی شده است تا جذابیت‌های آن دوچندان شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،شاسی‌بلند دایون Y5 که سال گذشته توسط شرکت صنایع خودروسازی ایلیا به‌بازار معرفی شد، به‌تازگی در بخش طراحی و امکانات درون کابین به‌روزرسانی شده است تا جذابیت‌های آن دوچندان شود. این خودرو هفت‌نفره که به‌دلیل برخورداری از شاسی مستقل باید آن را یک شاسی‌بلند واقعی به‌حساب آورد، با استفاده از پنل جدید کنترل‌ها در کابین جذاب‌تر شده است. در بخش میانی داشبورد کابین دایون Y5 فضایی وجود دارد که دکمه‌های کنترل بعضی از سیستم‌ها همچون GPS، سیستم صوتی و تهویه‌مطبوع را در خود جای داده بود. ضمن این‌که در بالای این دکمه‌ها نیز دریچه‌های سیستم تهویه‌مطبوع قرار داشتند. اما در مدل‌های به‌روزرسانی‌شده این بخش از داشبورد کاملا تغییر کرده است و دیگر خبری از دکمه‌های کنترلی نیست.

معرفی داشبورد جدید دایون Y5 توسط خودروسازی ایلیا 


طبق اطلاعات منتشرشده از سوی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا، از این پس دایون‌های Y5 با داشبورد جدید به‌فروش می‌رسند که به‌جای استفاده از دکمه در این قسمت، مجهز به‌یک پنل لمسی بزرگ شده‌ است.
به‌این ترتیب تمام دکمه‌هایی که در داشبورد جایگذاری شده بودند، جای خود را به‌یک پنل لمسی سیاه‌رنگ داده‌اند که در زمان خاموش بودن مثل یک الماس سیاه هم تیره و هم زیباست. البته این تمام ماجرا نیست؛ زیرا مولتی مدیا این خودرو نیز دچار تغییراتی شده است تا دایون Y5 هم‌زمان با ورود به‌سال جدید بتواند برتری خود را به‌جز بخش فنی، از نظر امکانات به‌روز هم نسبت به‌رقیبان حفظ کند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خریدار US ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 1
    یک میلیارد و پنجاه و نه میلیون میخوان از ما پول بگیرن به نیت ۹۳۰ تومن مارو کشوندن به ثبت نام ۴۶۶ تومن پیش پرداخت دادیم ۳ ماه و نیم بعد گفتن گرون شده دستمونم به جایی بند نیست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =