شرکت برمبو

شرکت برمبو که جزو شرکت‌های پیشرو در حوزه سیستم ترمز و لنت‌ترمز است طی سال جاری توانسته به‌رشد درآمدی و سود بالایی دست پیدا کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت برمبو که جزو شرکت‌های پیشرو در حوزه سیستم ترمز و لنت‌ترمز است طی سال جاری توانسته به‌رشد درآمدی و سود بالایی دست پیدا کند. ارائه فناوری‌های جدید درحوزه سیستم ترمز و همچنین عرضه چند مدل لنت‌ترمز برای خودروهای مختلف از دلایل رشد فروش این شرکت پیشرو درحوزه ترمز خودرو است. برمبو درسال جاری نیز از چندمحصول جدید و پیشرفته درحوزه ترمز خودروهای برقی رونمایی و آن را عرضه کرد.
براین اساس درآمد این شرکت طی سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۲ با رشد ۲۷ درصدی مواجه شده و گروه برمبو توانسته به‌درآمد ۸۵۷ میلیون‌یورویی دست پیدا کند. این میزان درآمد درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش هشت درصدی را نشان می‌دهد.
ماتئو تیرابوسکی، رئیس اجرایی برمبو گزارش مالی سه‌ماهه غول سیستم ترمز جهان را در روز چهارشنبه اعلام کرد.
ارقام سه‌ماهه نخست سال 2022 که توسط هیات‌مدیره تصویب شده، نشان‌دهنده افزایش گردش مالی و حاشیه‌سود نسبت به‌دوره مشابه در سال 2021 است. به‌گفته مدیران این شرکت، عواقب درگیری در اوکراین و فشارهای تورمی که بر زنجیره‌تامین و مواد خام مورد استفاده برمبو در تولید لنت وارد شده، به‌واسطه عملکرد خوب این شرکت درفروش تا حد زیادی خنثی شده است.
ماتئو تیرابوسکی، رئیس اجرایی برمبو می‌گوید: «ما درجریان نشانه‌های تغییر در بحث تولید قطعات ترمز بوده‌ایم و به‌رویکرد استراتژیک متمرکز بر توسعه راه‌حل‌های نوآورانه برای پیشرفت و ادامه‌دار بودن پیشرفت شرکت در آینده ادامه می‌دهیم.»
به‌گفته مدیر اجرایی برمبو، عرضه و رونمایی سیستم‌های جدید ترمز و لنت‌های جدید این شرکت برای خودروهای برقی و همچنین تغییر فرمولاسیون سبب شده است شرکت به‌فروش خوبی دست پیدا کند و از عوارض جنگ روسیه و اوکراین و کمبود برخی مواداولیه صادراتی از این کشورها محفوظ بماند.
درگزارش سه‌ماهه، تمام بخش‌هایی که گروه در آن فعالیت می‌کند رشد داشته است: بخش خودرو 26.2 درصد، موتورسیکلت 39.9 درصد (هشت درصد براساس ادغام) و برنامه‌های کاربردی برای وسایل نقلیه تجاری 16.6 درصد بوده است. برای خودروهای مسابقه‌ای نیز شرکت 28.1 درصد نسبت به‌سه‌ماهه مشابه سال 2021 رشد فروش را تجربه کرده است.
به‌گفته مدیر اجرایی این شرکت، ایجاد تنوع برای لنت‌های ترمز خودروها و هچنین خودروهای مسابقه‌ای و البته موتورسیکلت‌ها توانسته رشد فروش را برای برمبو به‌ارمغان آورد.
درسطح اروپا نیز فروش در ایتالیا 19.3 درصد، در آلمان 27.3 درصد و در فرانسه 4.8 درصد افزایش یافت. درحالی که در بریتانیا فروش این شرکت درمقایسه با مدت‌زمان مشابه 6.9 درصد کاهش یافت. فروش برمبو درهند 6.1 و درچین 39.8 درصد رشد داشته و این درحالی است که فروش آن در ژاپن 29.9 درصد (-31.1 درصد) کاهش یافته است. درنهایت رشد فروش این برند دربازار آمریکای‌شمالی (ایالات‌متحده، مکزیک و کانادا) 40.5 درصد و دربازار آمریکای‌جنوبی (برزیل و آرژانتین) 28.2 درصد بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =