تولید باتری

بزرگ‌ترین کارخانه Gigafactory باتری EV ایتالیا به‌همکاری با شرکت مشاوره AECOM برای بهینه‌سازی عملیات تولید و به‌حداقل رساندن ضایعات پرداخته است. افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی تولید باتری سبب می‌شود هزینه‌ها به‌شدت کاهش یابد.

به گزارش «اخبار خودرو»،بزرگ‌ترین کارخانه Gigafactory باتری EV ایتالیا به‌همکاری با شرکت مشاوره AECOM برای بهینه‌سازی عملیات تولید و به‌حداقل رساندن ضایعات پرداخته است. افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی تولید باتری سبب می‌شود هزینه‌ها به‌شدت کاهش یابد.
Italvolt که درحال توسعه بزرگ‌ترین کارخانه Gigafactory ایتالیاست، هدف از این همکاری را کاهش هزینه‎ها عنوان کرده است.
به‌گفته مدیران این شرکت زمانی که Gigafactory به‌طور کامل راه‌اندازی شود، با ظرفیت تولید باتری 45 گیگاوات-ساعت و کل سرمایه‌گذاری تقریبا 3.4 میلیاردیورویی، یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های اروپا خواهد بود.
AECOM به‌بهینه‌سازی فرآیند تولید در Gigafactory Italvolt کمک می‌کند و تضمین می‌کند که تولید سلول‌های لیتیوم-یون در محل تا حد امکان کارآمد باشد و ضایعات در طول تولید به‌حداقل برسد.
AECOM همچنین از Italvolt در شکل‌دهی به‌فرآیندهای تولید و ارائه خدمات مدیریت پروژه، از جمله ایجاد مجموعه‌ای جامع از سیاست‌های تدارکات پشتیبانی خواهد کرد.
لارس کارلستروم، مدیرعامل و موسس Italvolt گفت: «ما از همکاری با یکی از شرکت‌های مشاوره زیرساختی پیشرو درجهان خرسندیم. AECOM آخرین ارائه‌دهنده خدمات فنی و پیشرو در صنعت است که به‌پروژه ما ملحق شده است و به‌تولید باتری درمقیاس بالا و هزینه‌های پایین تولید کمک می‌کند.»
وی تاکید کرد: «تجربه گسترده AECOM درحمایت از پروژه‌های صنعتی بزرگ درسطح جهانی، مهارت‌های گسترده تیم ما را افزایش می‌دهد و تضمین می‌کند که ما یک مرکز پیشرفته را ارائه می‌کنیم. مشارکت ما نشان‌دهنده تعهد مشترک ما به‌پایداری و ایجاد یک اقتصاد واقعی برای تولید و بازیافت باتری در اروپاست.»
مارک بارون، مدیر ارشد رشد AECOM گفت: «ما از همکاری با Italvolt برای پیشرفت کارخانه جاه‌طلبانه Gigafactory که قرار است نقش مهمی در افزایش تولید باتری خودروهای الکتریکی در اروپا ایفا کند، هیجان‌زده هستیم. تیم ما تخصص جهانی را درارائه امکانات صنعتی درسطح جهانی به‌ارمغان می‌آورد و توسط تیم محلی ما در منطقه رهبری می‌شود. جاه‌طلبی‌های ESG Italvolt با اهداف خود ما همسو هستند و ما مشتاقانه منتظر همکاری با آن‌ها هستیم تا اصول قوی ESG را درسراسر فرآیندهای تدارکات آن‌ها تعبیه کنیم و به‌برجا گذاشتن میراثی ماندگار برای جامعه کمک کنیم.»
این قرارداد به‌دنبال تعدادی مشارکت مشابه با سایر شرکت‌های پیشرو در صنعت، از جمله ABB (برق و اتوماسیون)، Equans (اتاق‌های تمیز و خشک و تجهیزات فرآیند)، TÜV SÜD (کنترل و صدور گواهینامه فرآیندهای تولید و استراتژی ESG) و منگنز آمریکایی ( بازیافت باتری‌های لیتیوم یون) و قابلیت تجاری بودن طرح Italvolt برای توسعه تاسیسات پیشرو در صنعت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =