عرضه خودرو در بورس

روند نزولی بازار سهام روز سه‌شنبه نیز ادامه یافت، به‌طوری‌که شاخص کل بورس با ۱.۵۲۷ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۵۵ هزار واحد ایستاد. ازسوی‌دیگر شاخص‌کل با معیار هم‌وزن نیز ۱.۵۴۴ واحد افت و رقم ۴۳۱ هزار و ۲۲۸ واحد را ثبت کرد. 

به گزارش «اخبار خودرو » ، در این بازار ۴۸۹هزار معامله به ارزش ۴۳هزار و ۸۸۱میلیارد ریال انجام شد.

فولادمبارکه‌اصفهان، فولادخراسان، فولادخوزستان و ملی‌صنایع مس‌ایران نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل گروه مپنا و کشتیرانی جمهوری‌اسلامی بیشترین تاثیر مثبت را بر بورس گذاشتند.

روز یکشنبه شاخص فرابورس با هفت واحد افزایش تا رقم ۲۱ هزار و ۳۲۱ واحد صعود کرد. در این بازار ۳۳۰ هزار معامله به ارزش ۳۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال انجام شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    گاهی اوقات آقایان فراموش می کنند عرضه خودرو به شدت کمتر از تقاضا است . خودرو سازان که تمام تولیدات خود را فروخته اند و حتی تولیدات آینده شان را هم با پیش فروش فروخته اند پس نگران چه هستند ؟؟ بازار ، تقاضای خودرو دارد و خودروسازان تولیدی ندارند تحویل دهند پس هر عقل سلیمی موافق این است تا متعادل شدن بازار ، واردات انجام شود . حالا با هر قیمتی شما که تولیدی برای فروش ندارید همه رو فروختید پس نگرانی چیه ؟؟ بله بعد که بازار متعادل شد واردات یا متوقف و یا یک جوری متناسب سازی با بازار داخل می گردد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =