فروش دیگنیتی و فیدلیتی

متقاضیان خرید محصولات گروه بهمن ازجمله دیگنیتی و فیدیلیتی که در بورس کالا عرضه می‌شوند، بابتدا باید در سامانه «سجام» ثبت‌نام کنند، تا از این طریق احراز هویت شوند.

به گزارش «اخبار خودرو»،متقاضیان خرید محصولات گروه بهمن ازجمله دیگنیتی و فیدیلیتی که در بورس کالا عرضه می‌شوند، بابتدا باید در سامانه «سجام» ثبت‌نام کنند، تا از این طریق احراز هویت شوند. در گام بعدی آن‌ها باید با مراجعه به کارگزاری‌هایی که در بورس کالا فعالیت می‌کنند، کد بورس کالا دریافت کنند، که این امر به دو صورت آنلاین و حضوری امکان‌پذیر است.
در روش حضوری، مشتری به یکی از کارگزاران بورس (دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار) که در بورس کالا فعال است، مراجعه و مدارک و فرم‌های مورد نیاز را تکمیل می‌کند. پس از بررسی مدارک توسط بورس کالا، کد مشتری صادر می‌شود.
در روش الکترونیکی نیز، مشتری دارای کد سجام با مراجعه به سامانه آنلاین کارگزاران بورس که در بورس کالا فعالیت می‌کنند، کدملی خود را وارد و پیامک دریافتی از سامانه سجام را که حاوی رمز است، دریافت می‌کند. با وارد کردن رمز دریافتی، اطلاعات مشتری از سامانه سجام فراخوان شده و در اختیار بورس کالا قرار می‌گیرد و با توجه به انجام احراز هویت در مراحل ثبت‌نام سجام، کد مشتری توسط بورس کالا صادر می‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حاجی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    0 0
    واقعا از گذاشتن این خبر خجالت نمیکشید تو کدام کشور سراغ دارید همچین شرایطی عربستان به دلیل معطل شدن مردم در نمایندگی تویوتا مقرر کردند خودرو را درب منزل تحویل بدهند
  • علی IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    1 0
    سلام خسته نباشید اگه فیدلیتی ب اسم ما در اومد چجوری باید پولشو بدیم باید همهی پولشو ی جاع بدیم یا ۵۰٪اون وقتی که ب اسممون در اومد و۵۰٪دیگه هم وقتی که ماشین به دستمون میرسه اگه میشه جواب بدید با تشکر🙏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =