کد خبر: 240786
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

قطعات خودرو به تمام اجزای مورد استفاده در وسایل نقلیه خودرو اطلاق می شود که عمدتاً شامل محصولاتی برای داخل و خارج، الکترونیک، بدنه و شاسی، صندلی، روشنایی، چرخ و لاستیک و غیره است. رشد بازار جهانی تولید قطعات خودرو به دلیل تقاضای فراوان خودرو در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده است، به طوریکه نیمی از سهم بازار صنعت خودرو مربوط به قطعات تولیدی خودرو است. تامین کنندگان زیادی در ایران وجود دارند که تمرکزشان بروی تولید انواع قطعات لوازم یدکی خودرو با کیفیت و قیمت مناسب است.

کدام برند و کدام فروشگاه؟

شاید این مسئله در گذشته بود که وقتی به یک فروشگاه قطعات خودرو مراجعه می کردید، آنچه که به دنبالش بودید را نمی توانستید پیدا کنید. اما امروزه به دلیل گستردگی تولیدکنندگان قطعات خودرو و همچنین گستردگی فروشندگان، فقط با یک سرچ ساده به راحتی می توانید چندین فروشگاه را پیدا کرده و لوازم مورد نیازتان را خریداری کنید.

چه به دنبال چیز ساده‌ ای مانند لنت ترمز باشید یا چیز بسیار خاص ‌تری مانند تسمه تایم و ... برای خودرو، جستجوی آنلاین قطعات خودرو بهترین راه حل است که باید انجام دهید. اما!!! بهترین فروشگاه قطعات خودرو کجاست؟ و آیا ظرفیت فروش سه یا چهار نمونه قطعه یدکی و یا اکثر لوازم یدکی خودرو را دارد؟ با ما باشید تا به جواب برسید.

پخش لوازم یدکی اتحاد موتور: https://ariyagostar.com/

دفتر پخش رسمی اتحاد موتور در ایران EMCO (آریا گستر)

Emco برندی که میتوان به آن اعتماد و اطمینان داشت

گروه صنعتی اتحاد موتور (امکو) با ربع قرن سابقه، پس از تاسیس شرکتهای اتحاد موتور و لولا خودرو در سال 1369، بنیان صنعت اول در سال 1376 و کیمیا موتور در سال 1379، خود را بعنوان یک گروه صنعتی درصنعت قطعه سازی خودور معرفی نمود و هم چنان در حال پیشرفت و توسعه است. کارخانجات این گروه بزرگ هم اکنون بالغ بر 12 شرکت بزرگ است که بیش از صدها قطعه مختلف جهت مصارف خودروسازان داخلی و بعضا" خارجی تولید و ارائه می نمایند.

بسیاری از محصولات تولیدی این گروه جدای از مصارف OEM در بازارهای لوازم یدکی خودور نیز با نشان تجاری Emco عرضه میشوند و جزو یکی از برندهای محبوب مشتریان داخلی است. محصولات تولیدی این مجموعه شامل لنت ترمز، مجموعه شیشه بالابر، پروانه فن، مجموعه کامل بخاری خودرو، شمع و وایر، اهرم و تیغه بازویی برف پاک کن، موتور برف پاک کن، استارت خودرو و ... است.

فروشگاه آریا گستر نماینده فروش محصولات شرکت اتحاد موتور Emco در تهران

فروشگاه آریا گستر نماینده فروش محصولات شرکت اتحاد موتور Emco در تهران است. لوازم یدکی ماشین های تولید شرکت ایران خودرو و همچنین خودروهای تیبا، کوئیک، ساینا، پراید و پیکان از محصولاتی است که به صورت پخش عمده به سراسر ایران در فروشگاه آریا گستر به فروش می رسد.

محصولات آریا گستر در یک نگاه کلی شامل موارد زیر میشود:

  • استارت خودروی امکو

Starter، قطعه ای که اولین مرحله راه اندازی خودرو توسط آن صورت میگیرد. بدین صورت که استارت ماشین، برق را از باطری خودرو می گیرد. پس از آن نیروی الکتریکی را توسط سیم پیچ، زغال و آرمیچر درونش به نیروی مکانیکی تبدیل میکند و چرخ دنده استارت برای شروع به کار اتومبیل، انرژی مکانیکی را به موتور انتقال می دهد.

  • لنت ترمز امکو

لنت ترمز، بخشی از سامانهٔ ترمز دیسکی است که در خودروها و برخی صنایع دیگر کاربرد دارند. لنت‌های ترمز از صفحه‌های فولادی در پشت و مواد اصطکاکی متصل ‌شده به سطح صفحهٔ فلزی، که در مقابل دیسک چرخندهٔ ترمز قرار می‌گیرد، تشکیل شده‌اند.

  • پروانه فن امکو

اگر کمی از خودرو و کارکرد آن اطلاعات داشته باشید، باید بدانید که با هر بار روشن شدن و حرکت خودرو، دمای موتور آن افزایش یافته و اگر این روند ادامه دار باشد، اشتعال و جرقه زنی ایجاد میشود و باعث مختل شدن کارایی دیگر قطعات خواهد شد. حال برای جلوگیری از افزایش دما، از سیستم خنک کننده استفاده میکنند که شامل پروانه یا همان فن خودرو است.

پخش عمده بهترین مارک لنت ترمز خودرو در بازار تهران، فروشگاه لوازم یدکی آریاگستر عرضه کننده انواع لنت ترمز خودرو ، نمایندگی فروش لوازم یدکی امکو emco (تضمین اصالت قطعات یدکی)

پخش لوازم یدکی اتحاد موتور: لنت امکو

دفتر پخش رسمی اتحاد موتور در ایران EMCO (آریا گستر)

  • شیشه بالابر Emco

از دستگاه های مهم خودرو که در درون درب آن تعبیه میشود و کمک میکند تا پنجره ماشین با زدن یک کلید، بال و پایین شود، مجموعه شیشه بالابر نامیده می شود. وظیفه آن هماهنگ سازی بین موتور شیشه بالابر و سایر اجزا است.

  • شمع خودرو امکو

یکی دیگر از قطعات مهم خودرو، شمع آن بوده که متشکل از الکترودها، واشرها، عایق چینی و … است. در بالای محفظه ی احتراق و سیلندر قرار دارد. رسالت مهم آن عمل جرقه زنی و روشن نمودن اتومبیل است.

نمای کلی از آریا گستر

بازرگانی آریا گستر مجموعه تجاری، خدماتی در زمینه تهیه، فروش و توزیع قطعات یدکی خودروهای سواری است. این شرکت با تکیه بر دانش مدیریتی که حاصل سالها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو کشور بوده، فعالیت خود را در زمینه تهیه و توزیع محصولات یدکی خودرو به صورت گسترده از اوایل دهه هشتاد شمسی در سراسر کشور شروع نموده است. این شرکت با توجه به پیشرفت روزافزون درارائه خدمات، موفق به اخذ نمایندگی فروش و توزیع محصولات تولیدکنندگان مطرح قطعات یدکی خودرو چون شرکت اتحاد موتورEmco گردیده است تا با گسترش سبد کالایی بتواند پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مشتریان محترم باشد. در کنار محصولات نام برده شده بالا، می توانید قطعات دیگری همانند مجموعه کامل بخاری خودرو امکو، قطعات تعلیق و فرمان و انواع واترپمپ خودرو را نیز در این فروشگاه بیابید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصری IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    محصولات امکو رو من تست کردم، لنت ترمز های خوبی داره
  • احمد IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    0 0
    با سلام و خداقوت . موفق باشید . واقعا پیدا کردن مجموعه ای به این کاملی براحتی پیدا نمیشه . هم معتبر و هم قیمتهاشون کمتر از بقیه س

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =