لنت‌های امکو

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی فرصتی را دراختیار شرکت‌های تولیدکننده قرار می‌دهد تا محصولات جدید خود را به‌نمایش بگذارند. طی روزهای اخیر نمایشگاه قطعات اردبیل برگزار شد و یکی از شرکت‌هایی که در این نمایشگاه‌ تخصصی همواره حضور فعالی داشته شرکت پیشرو قدرت آریاست.

به گزارش «اخبار خودرو»،برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی فرصتی را دراختیار شرکت‌های تولیدکننده قرار می‌دهد تا محصولات جدید خود را به‌نمایش بگذارند. طی روزهای اخیر نمایشگاه قطعات اردبیل برگزار شد و یکی از شرکت‌هایی که در این نمایشگاه‌ تخصصی همواره حضور فعالی داشته شرکت پیشرو قدرت آریاست. نمایشگاه قطعات اردبیل از هشتم تیرماه آغاز به‌کار کرد و روزگذشته نیز به‌کار خود پایان داد.
درهمین زمینه رحیم محمدی، مدیرعامل شرکت پیشروقدرت آریا (سهامی خاص با نام تجاری امکو) به‌روزنامه «دنیای‌خودرو» می‌گوید: «ما دو محصول جدید را به‌سبد کالاهای خودمان اضافه کردیم. محصول نخست فن موتور است که شرکت‌های دیگر این محصول را با سیم‌پیچی آلومینیومی عرضه می‌کنند که در مناطق گرمسیر پاسخگو نیست. اما ما این محصول را با سیم‌پیچی مسی به‌بازار عرضه کرده‌ایم.»
وی افزود: «دیگر محصول جدید شرکت پیشروقدرت آریا پمپ هیدرولیک است که برای خودروهایی مانند سمند، ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ کاربرد دارد.»
مدیرعامل شرکت پیشروقدرت آریا درخصوص عرضه لنت‌ از سوی این شرکت نیز گفت: «شرکت ما حدود ۱۷۰ قلم لنت‌ترمز تولید می‌کند و تقریبا سبد کاملی از این قطعه را دراختیار دارد. برای خودروهای آلمانی از جمله بنز و ب‌ام‌و نیز ما تولید داریم و در این نمایشگاه‌ هم این محصولات عرضه شد.»
رحیم محمدی با بیان این‌که این نمایشگاه فرصت خوبی برای تولیدکنندگان داخلی فراهم کرده تصریح کرد: «نمایشگاه به‌خوبی برگزار شد و در آن میهمانانی از کشور آذربایجان هم حضور داشتند. یعنی مذاکراتی برای عقد قرارداد انجام شد و آذربایجانی‌ها از ما تقاضای دریافت نمایندگی در کشورشان را داشتند.»
وی تاکید کرد: «این مساله درحال بررسی است و اگر به‌توافق دست پیدا کنیم به‌زودی قراردادی هم منعقد خواهیم کرد.»
شرکت پیشروقدرت آریا با نام تجاری امکو دارای ۲۴ نماینده درسطح کشور است و برای بسیاری از خودروها لنت‌ترمز ‌تولید کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =