بارز

گروه صنعتی بارز در آخرین ارزیابی«ادیت فرآیند» گروه خودروسازی سایپا موفق به کسب نمره ۹۲.۶۳ شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،گروه صنعتی بارز در آخرین ارزیابی«ادیت فرآیند» گروه خودروسازی سایپا موفق به کسب نمره ۹۲.۶۳ شد. به گزارش روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز در جریان ارزیابی «ادیت فرآیند» گروه صنعتی بارز در سال‌های گذشته موفق به کسب امتیازاتی در محدوده ۸۰ تا ۸۵ شده بود اما در خردادماه امسال این رکورد به ۹۲.۶۳ ارتقا یافت. این نمره بالاترین نمره اعطایی بین تامین کنندگان تایر است و گروه صنعتی بارز را در زمره ۱۰ شرکت برتر تامین‌کننده گروه سایپا قرار می‌دهد.
ثبت این رکورد نتیجه تلاش و کوشش کارکنان بارز در زمینه ارتقای سطح بلوغ فرآیندهای مرتبط و رفع عدم انطباق‌های به‌وجودآمده در سال‌های گذشته است. ارزیابی «ادیت فرآیند» شامل فرآیندهای عملیاتی منجر به ساخت، از تدارکات و خرید مواد اولیه تا تولید محصول نهایی و ارسال آن است. خودروسازان مختلف ازجمله گروه خودروسازی سایپا به‌صورت سالانه تامین‌کنندگان خود را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. بارز مجموعا در هشت کلاس سایزی اقدام به تامین محصولات گروه خودروسازی سایپا می‌کند که از این میان برخی از آنها همچون ۱۶۵/۶۵ آر ۱۳، ۱۷۵/۶۰ آر ۱۳، ۱۷۵/۷۰ آر۱۳ و ۱۸۵/۶۵ آر ۱۴مربوط به محصولاتی از این گروه خودروسازی هستند که از خط تولید خارج شده‌اند اما در شبکه خدمات‌رسانی و تامین قرار دارند. در سایر سایزها بارز اقدام به تامین تایرهایی با ابعاد ۶۰/۱۸۵ آر ۱۴ برای انواع تیبا (تیبا سدان و تیبا ۲ هاچ‌بک)، ۲۰۵/۶۰ آر ۱۴ برای نسخه‌های کراس تیبا و همچنین سه سایز ۱۸۵/۶۵ آر ۱۵، ۱۹۵/۶۰ آر ۱۵ و ۲۰۵/۵۵ آر ۱۶ برای محصولات گروه تندر۹۰، پارس‌تندر، ساندرو و ساندرو استپ‌وی کرده است. البته عمده تامین بارز مربوط به خودرو تیباست که بیشترین حجم تولید این گروه خودروسازی را به خود اختصاص داده؛ البته در خاورمیانه‌ نیز از لحاظ حجم تولید جزو پنج خودرو برتر این بازار به حساب می‌آید.
براساس گزارش‌های قبلی حدود ۸۰درصد حجم تولید گروه خودروسازی سایپا به گروه ایکس ۲۰۰ یا همان تیبا، تیبا ۲، ساینا و کوییک اختصاص دارد و همگی براساس پلت‌فرم ترکیبی پراید و کیا ریو تولید می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =