همکاری هانکوک با استارت‌آپ ری‌ اسکیل

در راستای سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال هانکوک، این شرکت با  ری‌اسکیل (Rescale) که یکی از ارائه‌دهندگان پلت‌فرم‌های شبیه‌سازی  رایانش‌ابری با کارآیی بالا (HPC) است، وارد همکاری شد.

منابع محاسباتی مقیاس‌پذیر از طریق هانکوک تامین خواهد شد و پلت‌فرم طراحی‌شده می‌تواند گردش کار تحقیق و توسعه را براساس پردازش ابری بهبود بخشد.

باتوجه به ساختار و ویژگی‌های پیچیده تایر، شبیه‌سازی مبتنی‌بر داده به عنوان یک بخش ضروری از فرآیند تحقیق‌وتوسعه در نظر گرفته می‌شود.

استفاده از HPC تایرساز کره‌ای را قادر می‌کند تا محاسبات پیچیده را با سرعت بالا پردازش کند و تحقیق و توسعه را در زمینه عملیات شبیه‌سازی مهندسی بهبود بخشد.

هانکوک با استفاده از نرم‌افزار تحلیل و شبیه‌سازی تایر خود در ۱۰ سال گذشته، توانایی نرم‌افزار شبیه‌سازی را با استفاده از پلت‌فرم ری‌اسکیل ارتقا خواهد داد.

ری‌اسکیل می‌تواند نمونه‌های دیجیتال تایر را در پلت‌فرم ابری HPC برای بهینه‌سازی کارآیی عملیاتی مراحل تحقیق و توسعه هانکوک سرعت بخشد.

این تایرساز اظهار می‌کند از شراکت جدید خود برای تقویت روند تحول دیجیتال و ایجاد مزیت رقابتی و درعین‌حال سرعت بخشیدن به نوآوری در فناوری تایرهایش برای وسایل نقلیه پایدار آینده مانند خودروهای برقی و خودران، استفاده خواهد کرد.

بونهی کو، معاون اجرایی بخش فناوری‌ها «CTO» هانکوک توضیح داد: «همکاری با ری‌اسکیل تحول جهانی هانکوک را به سطح بعدی ارتقا می‌دهد. هانکوک‌تایر به چالش کشیدن خود برای افزایش سطح کیفی و مدیریت بازار حمل‌ونقل در آینده ادامه خواهد داد.

یونگهیون هوانگ، مدیرعامل استارت‌آپ ری‌اسکیل نیز اظهار کرد: «خوشحالیم به سفر نوآوری در فناوری‌های هانکوک ملحق می‌شویم. راه‌حل‌های ما به هانکوک کمک می‌کند توسعه فناوری‌های جدید را تسریع بخشد و عصر حمل‌ونقل برقی در آینده را مدیریت کند.»

استفاده از شبیه‌سازها برای ارتقای کیفی تایرهای هانکوک به سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد. در آن زمان شبیه‌سازی تایرها در سطح بسیار پایین‌تری بود، چراکه این مراحل با استفاده از سخت‌افزارهای ضعیف محلی انجام می‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =