آئودی

آئودی 49هزار و 443 دستگاه از شاسی‌بلندهای فول‌سایز خود را به‌دلیل یک قطعه‌ معیوب در سیستم سوخت‌رسانی فراخوانده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،آئودی 49هزار و 443 دستگاه از شاسی‌بلندهای فول‌سایز خود را به‌دلیل یک قطعه‌ معیوب در سیستم سوخت‌رسانی فراخوانده است. احتمال دارد این قطعه شکسته شده و باعث از دست رفتن توان خودروها شود. این خودروساز اعلام کرد یک قطعه در ماژول تحویل سوخت در باک بنزین وجود دارد که در حین کار ممکن است بشکند. این اتفاق می‌تواند باعث ایجاد صدمه و آسیب به محیط آب‌بندی در تنظیم‌کننده فشار سوخت و در نهایت منجر به خرابی ماژول انتقال سوخت شود. به طور کلی این عیب باعث خواهد شد چراغ نشانگر «سیستم کنترل آلاینده‌ها» در صفحه پشت آمپر روشن شود.
در برخی موارد نادرتر شاید موتور به‌طور ناگهانی قدرت خود را از دست بدهد، این شرایط می‌تواند خطر تصادف را افزایش دهد. آئودی اعلام کرده است این عیب باعث نشت سوخت نمی‌شود و از این بابت جای نگرانی نیست. این خودروساز آلمانی اعلام کرد از هرگونه تصادف یا جراحات مرتبط با این عیب فنی اطلاعی نداشته اما با این حال گفته است 74 مشتری ادعای دریافت خدمات گارانتی داشتند البته مشکل آنها از دست دادن توان Q7s و Q8s در نتیجه این مشکل بوده است.
آئودی اعلام کرد هنوز به طور کامل همه عوامل موثر بر این موضوع را کشف نکرده است، اما با بررسی‌های اخیر متوجه شده کاهش شدت فشار در سیستم سوخت‌رسانی علت اصلی این شرایط است. برای رفع این عیب نیز یک واحد جدید از تامین‌کننده‌ تصمیم گرفته است به دنبال تعمیر نرم‌افزاری و همچنین تعویض این قطعه باشد تا بتواند پالس‌های فشار را که در وهله اول باعث خرابی‌ می‌شوند، کاهش دهد.
این قطعه جدید از 30 ژانویه 2021 از طریق یک تامین‌کننده‌ متفاوت به خط تولید رسیده است. در مورد خودروهایی که تحویل مشتری شده‌اند و در حال تردد در جاده‌ها هستند، نامه فراخوان از 16 سپتامبر به مالکان ارسال می‌شود و در صورت لزوم، ماژول انتقال سوخت با نسخه بهبودیافته جایگزین خواهد شد. آئودی پیش‌بینی می‌کند این مشکل فقط در 2درصد خودروهایی که در فراخوان به آنها اشاره شده است،
مشاهده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =