کد خبر: 241431
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
محصولات آمیکو

مدیر روابط‌عمومی آمیکو از حضور موفق آمیکو در نمایشگاه حمل‌ونقل و ترانزیت و نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری) که به‌صورت هم‌زمان در اصفهان از چهار تا هفت مردادماه برگزار شد، خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،مدیر روابط‌عمومی آمیکو از حضور موفق آمیکو در نمایشگاه حمل‌ونقل و ترانزیت و نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری) که به‌صورت هم‌زمان در اصفهان از چهار تا هفت مردادماه برگزار شد، خبر داد.
این رویداد شاهد حضور شرکت‌های بزرگ‌ خودروساز بود. البته یکی از شرکت‌های بزرگ خودروساز که از سال‌های گذشته توانسته با محصول پیکاپ خود جایگاه ویژه‌ای میان مشتریان خودرو به‌خود اختصاص دهد، شرکت ارس خودرو دیزل(آمیکو) است. آمیکو با محصولات متنوع کار و تجاری توانسته بازار مناسبی را برای خود ایجاد کند و سهم قابل‌توجه‌ای از بازار را در اختیار بگیرد.
غلامحسین بی‌ریا، مدیر روابط‌عمومی گروه صنعتی آمیکو درخصوص دلایل حضور آمیکو در نمایشگاه حمل‌ونقل اصفهان گفت: «نمایشگاه ترانزیت حمل‌ونقل اصفهان از 4 تا 7مرداد 1401 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد و ما در قالب دو نمایشگاه در اصفهان حضور داشتیم؛ باتوجه به عنوان نمایشگاه (نمایشگاه مدیریت و خدمات شهری و نمایشگاه حمل‌ونقل و ترانزیت) گروه صنعتی آمیکو تصمیم گرفت با محصولات پیکاپ آسنا و کامیون ده‌چرخ 2631 که کاربری کمپرسی و میکسر دارد، در این نمایشگاه حضور پیدا کند. به‌همین‌دلیل استقبال بسیار خوبی در این ایام‌ از نمایشگاه شدو خودرو پیکاپ آسنا و آسناآفرود مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. ازسوی‌دیگر شهروندان اصفهان نیز توانستند محصولات آمیکو را از نزدیک بازدید کنند. در نمایشگاه مدیریت شهری و خدمات شهری، شهرداران و معاونان و مقامات شهرداری‌های شهرهای اصفهان، ماهشهر، مشهد و سایر شهرها از این نمایشگاه بازدید کردند و با محصولات آمیکو آشنا شدند.»
بی‌ریا در ادامه افزود: «این نمایشگاه با همکاری نمایندگی 1103 آخوندی و 1105 مختاری برگزار و در این نمایشگاه شرایط فروش نقدی و اعتباری برای مشتریان استان اصفهان در نظر گرفته شد.»
گروه صنعتی آمیکو با شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر ایران با بیش‌از 50نمایندگی فعال و موجودی کافی قطعات یدکی خودروها در سایت جلفا و انبار تهران و همچنین انبارهای مجهز نمایندگی‌ها آمادگی ارائه خدمات به مشتریان را دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =