کد خبر: 241553
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
منهارت MH3 GTR

از آنجا که ب‌ام‌و تا اواخر سال ۲۰۲۳ نمونه سریع و مجهزتر CS را برای سدان M3 خود رونمایی نخواهد کرد، شرکت منهارت یک جایگزین سریع و قدرتمند را برای این خودرو رونمایی کرده و آن را MH3 GTR نامیده است

به گزارش «اخبار خودرو»،از آنجا که ب‌ام‌و تا اواخر سال ۲۰۲۳ نمونه سریع و مجهزتر CS را برای سدان M3 خود رونمایی نخواهد کرد، شرکت منهارت یک جایگزین سریع و قدرتمند را برای این خودرو رونمایی کرده و آن را MH3 GTR نامیده است. این خودرو که براساس کابین G80 سدان سری ۳ ساخته شده از موتور شرکتی M3، یعنی S58 استفاده می‌کند؛ اما به‌لطف جادوی مهندسی منهارت این بار قدرت خروجی بیشتری دارد. موتور S58یک واحد تویین توربو شش سیلندر خطی محسوب می‌شود و تیونر آلمانی موفق شده است ۱۴۰ اسب‌بخار قدرت بیشتری را از آن استخراج کند تا مجموع قدرت این سدان به ۶۵۰ اسب‌بخار برسد.

منهارت MH3 GTR با ۶۵۰ اسب‌بخار قدرت!

البته درکنار قدرت، گشتاور نیز ۱۵۰ نیوتون‌متر بیشتر شده و حال MH3 GTR از ۸۰۰ نیوتون‌متر گشتاور سود می‌برد. منهارت برای رسیدن به‌این حجم از قدرت و گشتاور از واحد کنترل کمکی خود موسوم‌ به «MHtronik» در موتور ۳ لیتری ب‌ام‌و استفاده کرده است. از قطعات جدیدی که منهارت در توسعه این خودرو استفاده کرده می‌توان به‌تیغه‌های آیرودینامیک سپر جلو، اسپویلر کوچک عقب و دیفیوزر عقب همگی از جنس فیبرکربن اشاره کرد.

منهارت MH3 GTR با ۶۵۰ اسب‌بخار قدرت!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =