ساختمان جدید بورس تهران در سعادت آباد

شاخص کل بورس روز شنبه با ۱۲۱۹ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۰۸ هزار واحد ایستاد. این درحالی است که شاخص‌کل با معیار هم‌وزن با رشد ۴۰۰ واحدی به رقم ۳۷۸ هزار و ۹۹۴ واحد رسید.

به گزارش «اخبار خودرو»،شاخص کل بورس روز شنبه با ۱۲۱۹ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۰۸ هزار واحد ایستاد. این درحالی است که شاخص‌کل با معیار هم‌وزن با رشد ۴۰۰ واحدی به رقم ۳۷۸ هزار و ۹۹۴ واحد رسید. در این بازار ۲۲۱ هزار معامله به ارزش ۲۹ هزار و ۱۴۷ میلیارد ریال انجام شد. از سوی‌دیگر دیروز نمادهای معدنی و صنعتی گل‌گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، فولادمبارکه اصفهان و پتروشیمی نوری نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پالایش نفت تهران، پالایش نفت اصفهان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت‌به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند.
ازسویی روز شنبه شاخص فرابورس نیز با بیش از یک واحد افزایش در رقم ۱۷ هزار و ۸۵۴ واحد ایستاد. در این بازار ۱۶۷ هزار معامله انجام شد که ۱۵۳ هزار و ۱۷۸ میلیارد ریال ارزش داشت. همچنین نمادهای پلیمر آریاساسول، پالایش نفت لاوان و بهمن دیزل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =