امداد باتری

شرکت امدادخودروایران با تفکیک ناوگان خدمت «امدادباتری»، تامین باتری خودرو برای مشتریان را در هر ساعت از شبانه روز سرعت بخشید.

معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت امدادخودروایران با اشاره به مشکلات ناشی از خرابی یا ضعیف شدن باتری در سیستم برق‌رسانی و تامین انرژی الکتریکی خودرو، از تعریف خدمت «امداد باتری» در سبد امدادگران با هدف تامین سریع باتری خودروی مورد نیاز امدادخواهان این شرکت خبر داد.

به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، بهروز رفیعی گفت: با توجه به توسعه زیرساخت‌های لازم، ناوگان امدادخودرو ایران امکان تامین مستقیم باتری بدون واسطه از تامین کننده را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مشتریان فراهم کرده است.

وی افزود: تفکیک ناوگان خدمت «امداد باتری» از سایر خدمات این شرکت و ارسال سریع باتری به محل مورد نظر امدادخواه و همچنین بررسی و تست رایگان دینام و سیستم برقی خودرو قبل و بعد از تعویض باتری خودرو، رضایت مشتریان را به همراه داشته است.

لازم به ذکر است خدمت «امداد باتری» با دارا بودن قیمت رقابتی در مقایسه با بازار آزاد به همراه گارانتی معتبر، در تمام ایام هفته آماده امدادرسانی به دارندگان خودرو در سراسر کشور است.

هم‌وطنان می‌توانند، برای دریافت خدمت «امداد باتری» با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ (زیرکلید یک) تماس حاصل کرده و یا از طریق وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و همچنین اپلیکیشن‌های تلفن همراه «ایساکو» و «بسپر» درخواست خود را ثبت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =