ابتدا باید گفت در طراحی هر خودرویی پیش از هر چیز، ایمنی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد و همان‌طور که می‌دانید تمام خودروهای الکتریکی و هیبرید از نظر ایمنی به‌اصطلاح یونیزه می‌شوند.

خودرو تویوتا پریوس دارم و در زمان باز کردن درِ صندوق‌عقب، یک اخطار روی درِ صندوق نوشته شده که این خودرو دارای برق ولتاژ بالا و قوی است. چه‌سیستمی در خودرو وجود دارد که باتوجه به‌این برق ولتاژ قوی، ایمنی سرنشینان به‌خطر نمی‌افتد؟

به گزارش «اخبار خودرو»،ابتدا باید گفت در طراحی هر خودرویی پیش از هر چیز، ایمنی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد و همان‌طور که می‌دانید تمام خودروهای الکتریکی و هیبرید از نظر ایمنی به‌اصطلاح یونیزه می‌شوند. این فرآیند، ایمنی خودرو الکتریکی و هیبریدی را در مقابل هرگونه ارتعاش، ضربه یا حتی ورود آب به‌مدارهای آن، درسطح بالایی قرار می‌دهد. کمپانی تویوتا نیز از عایق‌های نسل جدید چندلایه‌ای در این خودرو استفاده کرده که اجازه ورود برق ولتاژ بالا را به‌داخل کابین نمی‌دهد و ایمنی سرنشینان را تضمین می‌کند. بر همین اساس برق ولتاژ بالا، تحت‌هیچ شرایطی ایمنی سرنشینان و حتی سایر خودروهای عبوری را به‌خطر نمی‌اندازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =