کد خبر: 242596
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
هپکو

سخنگوی وزارت صنعت گفت: با هدف حمایت از تولید داخل برای اولین بار ۶۰۰ دستگاه انواع محصولات شرکت هپکو با ۸۰ درصد تسهیلات بانکی به فروش میرسد.

به گزارش «اخبار خودرو»،امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، افزود: مدت بازپرداخت تسهیلات 4 ساله با 6 ماه تنفس و سود 12 درصد درنظر گرفته شده است و 80 درصد قیمت محصول از طریق تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

وی ادامه داد: چنین شرایطی جهت خرید برای نخستین بار اجرا می شود و هدف از این بسته تشویقی تحقق دستور ریاست محترم جمهور برای حمایت از شرکت هپکو و کمک به فعالان حوزه معدن است.

سخنگوی وزارت صنعت گفت: بهره برداران معادن کوچک و متوسط و واحدهای فرآوری می توانند از امروز به سامانه صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی مراجعه و جهت خرید محصول مورد نظر اقدام کنند.

قالیباف در مورد تنوع محصولات مشمول این تسهیلات گفت: 3 مدل بیل مکانیکی، 3 مدل لودر (چرخ لاستیکی)، یک مدل بولدوزر و 2 مدل تراک از جمله محصولات شرکت هپکو است که مشمول خرید تسهیلاتی قرار دارد.

وی تاکید کرد: این وزارتخانه از تمام ظرفیت خود در جهت حمایت از تولید داخل استفاده می کند و در اجرای این سیاست اصولی طرحهای دیگری در دست انجام است که بزودی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =