کد خبر: 242722
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
لینکلن ناتیلوس

برخلاف شایعات قبلی، لینکلن قصد ساخت نسل جدید کراس‌اوور ناتیلوس را دارد. پیشینه نسل کنونی این خودرو به سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد؛ یعنی زمانی که با نام MKX شناخته می‌شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،برخلاف شایعات قبلی، لینکلن قصد ساخت نسل جدید کراس‌اوور ناتیلوس را دارد. پیشینه نسل کنونی این خودرو به سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد؛ یعنی زمانی که با نام MKX شناخته می‌شد. سپس این کراس‌اوور لوکس آمریکایی در سال ۲۰۱۹ هم‌زمان با یک فیس‌لیفت بزرگ، به‌ناتیلوس تغییر نام داد و در سال ۲۰۲۰ به‌روزرسانی کاملی را در داخل تجربه کرد.

تصاویری از نسل آینده لینکلن ناتیلوس

برای دیدن نسل جدید ناتیلوس اما لازم نیست تا زمان معرفی رسمی آن صبر کنیم؛ زیرا وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، تصاویری از این خودرو منتشر کرده است. در این کراس‌اوور جدید همچنان فرم کلی جلوپنجره لینکلن حفظ شده؛ اما حالا بزرگ‌تر از قبل است. به‌نظر می‌رسد قرار است ناتیلوس جدید در چین در سه تیپ مختلف عرضه شود که تغییرات آن‌ها در بیرون به‌تریم‌های کرومی یا مشکی‌رنگ محدود می‌شود. علاوه‌بر این نسخه‌ای با طرح دورنگ هم در تصاویر دیده می‌شود. برند لوکس فورد زمان معرفی نسل جدید ناتیلوس را اعلام نکرده است و فعلا از مشخصات پیشرانه‌های آن ‌هم اطلاعی نداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =