پمپ‌ بنزین‌های فرانسه

در آمریکا و به مناسبت «روز شکرگزاری» (Thanksgiving) برخی توزیع‌کنندگان سوخت اقدام به توزیع بنزین رایگان می‌کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،در مناسبت‌های ایرانی کارهایی مانند خیرات و مبرات دیده می‌شود که افراد در این روزها اقدام به توزیع رایگان موادغذایی می‌کنند. حال در آمریکا و به مناسبت «روز شکرگزاری» (Thanksgiving) برخی توزیع‌کنندگان سوخت اقدام به توزیع بنزین رایگان می‌کنند. اگرچه قیمت سوخت در آمریکا روبه کاهش است، اما از دیدگاه آمریکایی‌ها به‌عنوان یکی از نیازهای اولیه، گزینه مناسبی برای خیرات به‌شمار می‎‌رود. به عنوان مثال در نوروود ایالت ماساچوست، ارین باچ اقدام به توزیع حدود پنجاه‌هزار گالن سوخت رایگان کرده است.
وی در ماه آوریل نیز به مناسبت دیگری دست به توزیع هفت هزار گالن سوخت رایگان زده بود که منجر به تشکیل صف طولانی 9 ساعته مقابل جایگاه شد. به‌گفته ارین باچ هدف از این کار آوردن لبخند بر چهره مردم به‌خصوص در مناسبت‌هایی چون روز شکرگزاری است که سفرهای برون‌شهری افزایش می‌یابند.
البته ارین باچ در این زمینه تنها نیست و برخی نمایندگان فروشگاهی هوندا در کالیفرنیای جنوبی نیز به صورت تصادفی به برخی رانندگان سوخت رایگان اهدا کردند. به‌رغم آنکه اکثر رانندگان با خودروهای ساخت هوندا شانس بیشتری برای دریافت این سوخت داشتند اما به‌گفته رسانه‌های محلی حتی رانندگانی هم که خودروی هوندا نداشتند نیز چنین هدیه‌ای دریافت کرده‌اند.
به غیر از ارائه سوخت رایگان در حجم یا تعداد محدود، در جایگاه شِورون؛ واقع در لامسا که قیمت بنزین به طور میانگین حدود پنج دلار است، حالا به چهار دلار برای همه رانندگان کاهش پیدا کرده
است.
دیوید هالاک هدف این کار را پیوستن به جشن روز شکرگزاری عنوان کرده‌ است. به گفته وی این کاهش قیمت هر روز بین پنج هزار تا هفت هزار دلار هزینه به جای می‌گذارد که البته وی صرف این هزینه با احساس خوبی توصیف کرده‌ است. به‌رغم تمام این کارها اما قیمت سوخت در آمریکا همچنان پایین نگه داشته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =