غرفه شرکت خودروسازی کرمان‌موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان

محصولات غرفه شرکت کرمان‌موتور در این نمایشگاه شامل ۳ مدل از محصولات جدید برند کی‌ام‌سی به‌نام‌های جی ۷، کی ۷، تی ۸ و همچنین ۳ محصول از برند جی‌ای‌سی شامل اس ۳، جی ۴ و اس ۵ بود. به‌همین بهانه در ادامه نگاهی خواهیم داشت به‌تمام محصولات این شرکت.

به گزارش «اخبار خودرو»،نمایشگاه خودرو اصفهان بالاخره بعد از ۳ سال وقفه برگزار شد. اکثر خودروسازان و شرکت‌های خودرویی کشور از سوم تا ششم آذرماه در نصف جهان گرد هم آمدند تا شاهد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان باشیم. این نمایشگاه در محل جدید نمایشگاه‌های شهر اصفهان روزهای گذشته از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان بود. شرکت کرمان‌موتور امسال در نمایشگاه‌های خودرویی که در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد، حضور برجسته‌ای داشت و نمایشگاه خودرو اصفهان نیز از این قاعده مستثنا نبود.

کرمانی‌ها تلاش کردند با تمام قوا در نمایشگاه حاضر شوند و از این رو شاهد حضور تمام محصولات فعلی این شرکت در اصفهان بودیم. از اس ۳ به‌عنوان قدیمی‌ترین محصول کرمان‌موتور گرفته تا جی۷ که جدیدترین خودرویشان برای بازار ایران است، همگی در غرفه بزرگ این شرکت حضور داشتند. کرمان‌موتور در چند روز اخیر شرایط فروش متنوعی را برای محصولاتش ارائه داده و حضور آن‌ها با تمام محصولاتشان در نمایشگاه خودرو اصفهان سبب شد اصفهانی‌ها از نزدیک با خودروهای کی‌ام‌سی و جی‌ای‌سی موجود در بازار آشنا شوند.

حضور شرکت KTL درکنار کرمان‌موتور به‌عنوان بخش هیوندای خودروسازان کرمانی در اصفهان نیز نوید بازگشت دوباره خودروهای این برند کره‌ای را می‌داد. محصولات غرفه شرکت کرمان‌موتور در این نمایشگاه شامل ۳ مدل از محصولات جدید برند کی‌ام‌سی به‌نام‌های جی ۷، کی ۷، تی ۸ و همچنین ۳ محصول از برند جی‌ای‌سی شامل اس ۳، جی ۴ و اس ۵ بود. به‌همین بهانه در ادامه نگاهی خواهیم داشت به‌تمام محصولات این شرکت.

کی‌ام‌سی جی ۷

جی ۷ که به‌تازگی تحت‌برند کی‌ام‌سی یعنی کرمان‌موتورکمپانی رونمایی شده و جذاب‌ترین محصول این شرکت در بازار به‌حساب می‌آید با رنگ‌های متنوعی همچون زرد و آبی به‌شهر اصفهان آمده بود. جی ۷ یک لیفت‌بک با طراحی اسپرت و جوان‌پسند است که پیش‌بینی می‌شود جزو محبوب‌ترین‌های رده‌قیمتی خود باشد. ظاهر اسپرت جی‌۷ را موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با بازده بالا تکمیل می‌کند. موتوری که ۱۷۲ اسب‌بخار نیرو و ۲۸۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند که برای یک لیفت‌بک ۴.۷۸ متری کافی به‌نظر می‌رسد.

در کنار موتور توربو، شاهد استفاده از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه در جی ۷ هستیم که نیرو را به‌چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. جی‌۷ از امکانات رفاهی و آپشن‌های زیادی نیز بهره‌مند است که در اینجا فضای کافی برای پرداختن به‌آن‌ها نیست. این لیفت‌بک درحال حاضر به‌قیمت یک‌میلیارد و ۲۶۵ میلیون‌تومان توسط کرمان‌موتور عرضه می‌شود.

کی‌ام‌سی کی ۷

کی‌ام‌سی‌ کی ۷ از سال گذشته به‌سبد محصولات شرکت کرمان‌موتور اضافه شد و در نمایشگاه خودرو اصفهان جزو خودروهای نسبتا جدید به‌حساب می‌آمد. کی ۷ مورد نظر به‌رنگ نوک‌مدادی مزین بود که یکی از بهترین گزینه‌هایش برای نمایش عمومی است. این شاسی‌بلند شهری مزین به‌یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو بوده که ۱۷۱ اسب‌بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

در سال ۱۴۰۰ هم‌زمان با عرضه کی ۷، کرمان‌موتور فیس‌لیفت اس ۵ را هم با همین موتور ۲۵۱ اسب‌بخاری عرضه کرد و در اصل کی ۷ و اس ۵ فیس‌لیفت از نظر موتور و همچنین گیربکس مشترک هستند و هر دو از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه بهره می‌برند.

کی ۷ پیش از این هم با فروش خوبی که تجربه کرده، موفقیتش را ثابت کرده و درحال حاضر با برچسب قیمت یک‌میلیارد و ۳۴۵ میلیون‌تومانی گران‌قیمت‌ترین محصول کرمان‌موتور است.

کی‌ام‌سی تی ۸

پیکاپ تی ۸ به‌عنوان نخستین محصول تحت‌عنوان برند کی‌ام‌سی از سال ۱۳۹۹ به‌بازار عرضه شد. کی‌ام‌سی تی ۸ به‌لطف ابعاد بزرگش از دور هم در غرفه کرمان‌موتور قابل شناسایی بود. اما جذاب‌تر از آن، یک پیکاپ تی ۸ دیگر بود که به صورت تیون‌شده در گوشه دیگری از غرفه این شرکت حضور داشت.

دومین تی ۸ حاضر در اصفهان با تغییرات اساسی نسبت به‌نمونه معمولی به‌تجهیزات کامل آفرود مجهز شده و در اصل نسخه تیونینگ‌شده از تی ۸ به‌حساب می‌آید. نسخه معمولی پیکاپ تی ۸ تاکنون به‌خوبی در دل آفرودسواران برای خودش جا باز کرده؛ چه‌برسد به‌نسخه تیونینگ‌شده آن. کرمان‌موتور نسخه معمولی تی ۸ را به‌قیمت ۹۸۵ میلیون‌تومان به‌فروش می‌رساند و نسخه دوم آن در نمایشگاه صرفا برای نمایش بود و فروشی نبود.

جی‌اِی‌سی اس ۵

جی‌اِی‌سی اس ۵ شاسی‌بلند شهری نام‌آشنای کرمان‌موتور بوده که سابقه حضور آن در بازار به‌نزدیک یک دهه می‌رسد. البته شرکت کرمان‌موتور سال گذشته این مدل پرفروش را دست‌خوش فیس‌لیفت قرار داد و آن را از نظر فنی و ظاهری به‌روزرسانی کرد.

با وجود این‌که تغییرات بصری اعمال‌شده در فیس‌لیفت اس ۵ بسیار مختصر بوده و ماهیت کلی طراحی اولیه آن همچنان حفظ شده، اما در بخش فنی با تغییرات بیشتری مواجهیم. کرمان‌موتور از موتور جدیدی برای به‌حرکت در آوردن اس ۵ فیس‌لیفت استفاده کرده و همان‌طور که گفتیم این موتور با کی‌ام‌سی کی ۷ مشترک است. قیمت جی‌اِی‌سی اس ۵ درحال حاضر ۹۹۹ میلیون‌تومان است.

جی‌اِی‌سی جی ۴

کرمان‌موتور به‌تازگی نسخه جدیدی از خودرو جی‌اِی‌سی جی ۴ را معرفی کرده که به‌امکانات ایمنی همچون سیستم کنترل پایداری الکتریکی، چراغ‌های رانندگی در روز، سیستم راهنمای نشانگر تعویض دنده و ترمزهای دیسکی چرخ‌های عقب مجهز شده است. درعین حال جی ۴ جدید با امکانات جدید خود راهی اصفهان شد و بازدیدکنندگان توانستند جدیدترین تغییرات آن را از نزدیک مشاهده کنند.

با وجود این تغییرات، چهره اصلی جی ۴ همچنان دست‌نخورده باقی مانده است. درحال حاضر نسخه جدید این سدان اقتصادی با قیمت ۵۳۰ میلیون‌تومان توسط کرمان‌موتور به‌بازار عرضه می‌شود. کرمان‌موتور یک نسخه از شاسی این خودرو را نیز به‌صورت نیمه‌ساخته در ‌معرض نمایش گذاشت.

جی‌اِی‌سی اس ۳

هفتمین و آخرین خودرویی که کرمانی‌ها در نمایشگاه خودرو اصفهان به‌نمایش گذاشتند، جی‌اِی‌سی اس ۳ بود. این مدل قدیمی‌ترین محصول حال حاضر کرمان‌موتور به‌شمار می‌رود و از ۵ سال پیش تاکنون در بازار خودرویی کشورمان حضور دارد.

اس ۳ از سال ۱۳۹۶ وارد خط تولید کرمان‌موتور شد و درحال حاضر نیز همچنان شاهد عرضه آن بدون هیچ تغییر اساسی نسبت به‌مدل اولیه هستیم. اس ۳ با قیمت ۶۷۵ میلیون‌تومان یکی از ارزان‌قیمت‌ترین شاسی‌بلندهای شهری موجود در بازار فعلی ایران به‌حساب می‌آید که هر شرکتی به‌راحتی قادر به‌رقابت با آن در این بازه قیمتی نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =