گودیر

قرارداد چندساله شرکت تایر و لاستیک گودیر و ناسکار تمدید شد! حال گودیر موقعیت خود را به‌عنوان تامین‌کننده انحصاری تایر برای سه سری برتر ملی ناسکار تجدید کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،قرارداد چندساله شرکت تایر و لاستیک گودیر و ناسکار تمدید شد! حال گودیر موقعیت خود را به‌عنوان تامین‌کننده انحصاری تایر برای سه سری برتر ملی ناسکار تجدید کرده است. این اقدام یکی از طولانی‌ترین شراکت‌ها در تاریخ مسابقات اتومبیلرانی از سال 1972 تا امروز به حساب می‌آید و قرار است ادامه‌ داشته باشد. البته از نزدیک به 70 سال پیش مهندسان گودیر از سری ناسکار به عنوان محل آزمایش برای چندنسل از تایرهای مسابقه‌ای خود استفاده کرده‌اند. اقدامی که علاوه‌بر تحمل سناریوهای سخت در پیست مسابقه، باید بارها سطح عملکرد بالا را (که این سری نیاز دارد) ارتقا می‌داد.
برخی فناوری‌های مورداستفاده در این سری مسابقه نیز از توسعه محصولات مصرفی این تایرساز آمریکایی خبر می‌دهند. در طول دهه‌ها، تایرهای مسابقه‌ای سری ایگل (عقاب) گودیر پیشرفت‌های زیادی کرده‌اند. اولین نسل لاستیک مسابقه‌ای گودیر در سال 1972 معرفی شد، انواع رادیال در سال 1989 پا به عرصه گذاشتند. طراحی آج چندناحیه‌ای نیز در سال 2013 انجام شد و به‌تازگی‌هم تایرهای 18اینچی Racing Eagle برای خودروهای نسل بعدی ناسکار آماده بهره‌برداری شده‌اند. هر سال گودیر بیش‌از 100 هزار حلقه را برای سه سری برتر ناسکار تولید می‌کند که هر تایر به صورت دستی در تاسیسات گودیر آکرون، اوهایو، ساخته می‌شوند. ریچارد کرامر، رئیس هیات‌مدیره گودیر گفت: « رقابت و مسابقه از کارخانه‌های تولیدی تا دفاتر ما در سراسر جهان، در فرهنگمان‌ ریشه دوانده است.
البته اهمیت رابطه ما با ناسکار در کیفیت، عملکرد و مهندسی که در هر تایر مسابقه‌ای گودیر ایگل به‌کار می‌بریم، منعکس شده است. عملکرد ما در پیست مسابقه نشانه‌ای چشمگیر است که در موفقیت این ورزش نمود پیدا کرده و البته الهام‌بخش توسعه تایرهای مصرفی ماست. ازسوی‌دیگر تعهد ما را برای ارتقای عملکرد و نوآوری به سطوح بعدی تقویت می‌کند.» استیو فلپس، مدیر تیم اجرایی مسابقات ناسکار نیز گفت: «گودیر از سال 1954 شریک قابل‌اعتمادی برای ناسکار بوده و نقش مهمی در هدف ما برای ارائه بهترین مسابقات در جهان ایفا کرده است. برای بیش‌از 25 سال لاستیک‌های گودیر ایگل تنها بخشی بوده‌اند که خودرو استوک را به پیست مسابقه متصل می‌کرد. همکاری مستمر به هر دو طرف این امکان را می‌دهد تا مرزها را پشت سر بگذاریم و محصول مسابقه‌ای خود را برای نسل‌های آینده و نوآوری‌های بعدی آماده کنیم.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

آخرین اخبار