«جی ‌تی رادیال» از قهرمان مسابقات دریفت فرانسه حمایت کرد

قرارداد قبلی بین Formula Drift و GT Radial برای یک دوره سه‌ساله دیگر تمدید شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،قرارداد قبلی بین Formula Drift و GT Radial برای یک دوره سه‌ساله دیگر تمدید شد. این اقدام باعث می‌شود تایرساز سنگاپوری تا سال 2025 به عرضه تایرهای خود برای مدعیان قهرمانی حرفه‌ای ادامه دهد. جی‌تی‌رادیال همچنین قرارداد خود را به عنوان تامین‌کننده رسمی تایرهای سری Prospec را هم به مدت دو سال دیگر تمدید کرده است.
تیم‌های شرکت کننده در این سری به استفاده از تایر GT Radial Champiro SX2RS که در کارخانه Giti در منطقه چستر کارولینا جنوبی تولید می‌شود، ادامه خواهند داد. مایک می‌یِم، مدیر بخش موتوراسپرت جی‌تی‌تایر ایالات متحده آمریکا گفت: «فرمولا دریفت ثابت کرده ویترینی عالی برای تایرهای Champiro SX2 RS ما با مهندسی آمریکایی و تولید در آمریکاست. بنابراین از تمدید همکاری خود هیجان‌زده هستیم. اعضای تیم کارخانه ما در کارولینای‌جنوبی به عملکرد لاستیک‌های خود در رقابت‌های سرسختانه دریفت قهرمانی جهان افتخار می‌کنند زیرا امسال چیزهای زیادی برای تشویق کردن داشتند.»
رایان سِیج، مدیر برگزارکننده فرمولا دریفت نیز گفت: «بسیار خوشحالیم GT Radial سه‌سال دیگر به فرمول دریفت متعهد است و حداقل تا دو سال دیگر به حمایت از کلاس Prospec ادامه می‌دهد.» وی ادامه داد: «از آنجاکه ما به ترویج اهمیت کلاس رقابت‌های Prospec ادامه می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم گروه‌های قوی رانندگان واجد شرایط در ادامه می‌توانند هر سال به مسابقات قهرمانی FD PRO ارتقا پیدا کنند، خوب است بدانیم آنها از برخی بهترین لاستیک‌های موجود برای آماده‌سازی رانندگان برای مسابقات استفاده می‌کنند. درواقع این قدم بعدی است در
حرفه‌ای شدن آنها.»
فرمول دریفت آمریکا در پنج سری مختلف در سال برگزار می‌شود که رده‌ حرفه‌ای (Pro) مهم‌ترین و جذاب‌ترین آن‌ است. فرمول‌دریفت به جذابیت و سطح مسابقات حرفه‌ای دریفت ژاپن موسوم به گرن‌پری D1 یا به اختصار D1GP نمی‌رسد؛ ولی به‌ دلیل استقبال از آن در کشورهای مختلف، پوشش گسترده‌تر مسابقات و البته الهام گرفتن از قوانین D1GP، از محبوبیت خاصی برخوردار است. مسابقات رسمی دریفت در دهه‌ اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و در کشورهای مختلف رانندگان بسیاری به‌صورت حرفه‌ای در این رشته‌ جذاب در حال فعالیت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =